Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1153407
Ok, på med avfettning ta någon borste och borsta med skölj av dom, låt dom torka och lägg sedan på med silikon så ska det nog bli bra :-)-) och glöm för tusan inte att ta bilder både före och efter :P :wink:
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1159887
Var till päronen på fika och hann spendera lite tid med 850n och valde att sätta dit läppen igen, även om den är omålad. 8)

Bild

Har även haft för många tråkiga kvällar och suttit med lite koncept. Älskar råa racebilar/hill climb med galen aero. Vet att min bil inte har någonting speciellt under huven men älskar stilen ändå :oops:

En läpp, större vinge och diffuser spelar nog absolut ingen roll alls prestandamässigt vid dagens läge, men det är alltid kul att ha framtidsvisioner och ha projekt för när man får en arbetsyta någon gång i framtiden!

Note: Detta är enbart koncept, några av dom inte alls bra illustrerat men föreställ er helhetsintryck och säg vad ni tycker! 8)

Låg och bra stance med spacers bak för att fylla ut lite bättre.
Bild

Lite E30 spoiler inblandad här.. MYCKET dåligt illustrerat då jag inte riktigt är bra med 3D
Bild

Bild

Bild

Diffuser till 850? Världens mest onödiga grej antagligen men ser förbannat rått ut!
Bild

Bild

Bild

Innan ni klagar på att detta kommer förstöra bilen så går det faktiskt att köpa begagnade bakstötar och spoilers! (PO)
Senast redigerad av 3 Turbojeppe, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1159903
Svårt att säga men tycker det ser fränt ut :-)-) och så länge du gör på saker som går att byta om det inte blir bra så kör på vetja :-)-)
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1159916
DayDreamer skrev:Svårt att säga men tycker det ser fränt ut :-)-) och så länge du gör på saker som går att byta om det inte blir bra så kör på vetja :-)-)
Lade till några bilder då jag ville ändra på diffusern lite, det är lätt att sitta och kolla och ändra sig efter ett tag och då är det tur att det är lätt att öppna photoshop igen :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1160302
Lucif3r skrev:Vitmålad däcktext passar inte på en 850, hur mycket man än ändrar på den :P
Vingen kan kanske bli bra, udda om inte annat.
Diffuser kan nog vara rätt skoj också. Onödigt som sagt, men ändå :P

Dubbla ändrör ser också bra ut, kanske något att tänka på.
Har nog sett för många jdm 'stance' bilar med det :mrgreen: , men fyy vad dyrt det är så det kommer jag nog aldrig göra haha.
Vingen är definitivt någonting jag vill modifiera, den är väldigt tråkig på kombis så planerar att köpa på mig flera billiga vingar jag kommer åt i framtiden och testa testa testa! :)
Har försökt läsa lite och ser att man ska försöka undvika bygga så att det blir en fallskärmseffekt, så om jag bygger något så kommer den sänkas ner lite och ha ett 3-4cm gap mellan bakkjolen och diffusern.

Dubbla ändrör såg föööör rått ut!

Bild

Vill göra mig av med 4" utblåset då som du på bilderna ser hur det smalnar av till det originala 2/2,5" röret.. Ser ju ut som en hals på en vinflaska.. :P Tack för idén, aldrig tänkt mig dubbla ändrör faktiskt.. Men det ser förjävla rått ut! :)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]