Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1188160
Dåligt med uppdateringar här men händer inte så mkt mer än att det tvättas emellanåt och milen rullar på. Bilen har stått nästan 1 vecka i garaget nu men imorrn är det dags för lite mil igen. Skall till västkusten på semester med familjen, så blir först en sväng till Stenungsunds Volvoträff sen vidare till stugan vi hyrt.
Bild
#1189223
Då är man hemkommen från ett par trevliga dagar på västkusten.
Började i Söndags med att åka till Stenungsunds Volvoträff.
Bild

Sen for vi vidare till Grebbestad och var där tills igår. Efter lite över 100mil i bilen så samla man ju på sig en del skit så idag fick det bli en snabbstädning invändigt.
Före:
Bild
Efter:
Bild

Sen hade jag fått 2 paket under veckan när vi var borta så de monterades idag också.
Täcklock till låsbyglarna vid dörrarna
Bild

Alukåpa till handbromsen
Bild

Var även förbi min pst häromveckan och han skulle försöka se till att jag får en ny grill på goodwill, ska visa upp bilen v34 för skadereglerare så får vi se vad de blir av det hela.

Och så hamna jag på Meguiars hemsida idag med deras Shining Stars där de väljer ut 5 bilar varje månad som får vara på hemsidan :) Kika in på http://meguiars.se/shiningstars

Bild
#1190095
Gjort lite småfix idag. Tonat ledmodulerna till nummerbelysningen då de lyser lite starkt, sen upptäckte jag Igårkväll att takbelysningen bak inte funka så plocka ner den idag och såg att dioderna va lite dåliga så stoppa i nya.
Bild

Sen vart det en beställning från Dave Barton igår också så dyker väl upp ett litet paket om några veckor :)
#1191865
Idag kom det ett paket med dekaler till ratt och grill från Dave Barton :)
Bild

Får vänta med dekalen till grillemblemet dock tills jag vet om jag får en ny grill eller hur de blir.
#1191959
Jonnybcool skrev:Idag kom det ett paket med dekaler till ratt och grill från Dave Barton :)
Bild

Får vänta med dekalen till grillemblemet dock tills jag vet om jag får en ny grill eller hur de blir.
Har du nå artnr på emblemet till grillen
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 40
Slutsteg original

Undrar var sitter slutsteget till original woofern[…]

Missljud höger bak v60cc II

Hade tråkigt missljud i höger bakvagn p[…]

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]