Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1179608
Jonnybcool skrev:Det har gått bra. Har inga felkoder och bilen går som den ska. Den gick ner lite i förbrukning efter att tempgivaren vart bytt också. Det som byttes första gången var endast egrkylaren. Andra gången byttes tempgivaren i insuget så egrventilen är ej bytt. Byte av kylare och givare kostade gratis.
Okej, bra att veta! :)
Är rädd för att behöva göra samma byte nämligen :/
#1179628
tdsotm skrev:
Jonnybcool skrev:Det har gått bra. Har inga felkoder och bilen går som den ska. Den gick ner lite i förbrukning efter att tempgivaren vart bytt också. Det som byttes första gången var endast egrkylaren. Andra gången byttes tempgivaren i insuget så egrventilen är ej bytt. Byte av kylare och givare kostade gratis.
Okej, bra att veta! :)
Är rädd för att behöva göra samma byte nämligen :/
Okej, ja det verkar ju tyvärr vara rätt vanligt.... Trodde min egrventil hade pajat också men den såg bra ut när den kollade igenom.
#1180156
Avvaktar grejer från lack fortfarande. Upptäckte en mindre rolig sak häromdagen och det är att färgen på grillen börjar släppa :/
Bild
#1180489
Bild

Fick tag i galler fram som ska lämnas till lacken imorrn när jag hämtar de andra grejerna. Va även förbi Volvo och visade upp grillen så det skulle kolla vad som kan göras.
#1181865
Sådär då var draget och alla lackade delar monterade. Lite bilder då :)
Bild

Bild

Bild
Gallret i mitten fram var ett helvete att få bort så jag åkte till en kompis för att få lite hjälp. Så till slut vart de bytt även fram :)

Bild

Så när allt var fixat vart det några snabba bilder ihop med kompisen och hans V70 2.5ft 2009 helt ombyggd både chassi, utvändigt och invändigt till en Sport :)

Bild

Bild
#1181868
Snyggt! Får man fråga vad du fick betala för att få de delarna lackerade? Tycker man ser folk i tid och otid lämna iväg smådelar på lack, jag tänker att man antingen skiter pengar eller så har man bra kontakter... :D
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 40
Justering Halvljus

Den bakersta är höjd, den främre ti[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Jag valde XC70 när jag köpte bil 2011, f[…]

Vill slänga in en varning, en ballast till en[…]

Har ägt en V60 T3 årsmodell 2018, autom[…]