Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av agusta44
#1061682
joel80 skrev:Eftersom många har den egenheter att köra in bara några meter framför en efter en omkörning (på en ofta i övrigt tom motorväg) så kommer man inte undan stenskott även om man är duktig på att hålla avstånd i övrigt. :(
Du har så fruktansvärt rätt i det du skriver, jag försöker hålla mig borta från motorvägarna så gott det går. Men det är ju tyvärr inte alla gånger det är möjligt. Vet inte vad det är folk har börjat med, att dom ska kasta sig om för att sen vräka sig in metern framför.. :twisted:


Bilen blev riktigt snyggt med fälgarna. :-)-)

Därimot tycker jag tvärt om angående stänkskydden, gillar inte alls när man lackerar dom.
Tycket det är mycket snyggare när dom bryter av, smaken är som baken, två delad. :wink:

//mvh
av Jonnybcool
#1061797
Målat bromsoken och monterat ögonlocken.
Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1061827
Helt klart mycket tuffare med ögonlocken dom gör sig kanon med bilen skulle vara standard på alla V70 från fabrik :)
Användarvisningsbild
av joel80
#1061878
Usch..

Det blev snyggt med målade bromsok.. men ögonlock tycker jag 240-raggarna kan få ägna sig åt. Jag betackar mig gärna att ha det som orginal i allafall..
Förstår att vi alla har olika smak.. så tycker du det är snyggt gör du såklart precis som du vill, menar inget taskigt, bara att i mina ögon ser det rätt tacky ut på en annars mycket snygg bil.
av Jonnybcool
#1061926
DayDreamer skrev:Helt klart mycket tuffare med ögonlocken dom gör sig kanon med bilen skulle vara standard på alla V70 från fabrik :)
Jo jag gillar att den ser lite argare ut
av Jonnybcool
#1061928
joel80 skrev:Usch..

Det blev snyggt med målade bromsok.. men ögonlock tycker jag 240-raggarna kan få ägna sig åt. Jag betackar mig gärna att ha det som orginal i allafall..
Förstår att vi alla har olika smak.. så tycker du det är snyggt gör du såklart precis som du vill, menar inget taskigt, bara att i mina ögon ser det rätt tacky ut på en annars mycket snygg bil.
Ja gillar att den ser lite argare ut men förstår vad du menar :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1061965
Jonnybcool skrev:
DayDreamer skrev:Helt klart mycket tuffare med ögonlocken dom gör sig kanon med bilen skulle vara standard på alla V70 från fabrik :)
Jo jag gillar att den ser lite argare ut
Vet inte om det kanske bryter av för mycket men annars så tror jag att ögonlocken skulle göra sig bra som svarta också med tanke på att grillen är svart och andra detaljer på bilen är svarta.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 40
Serviceavtal

Tvivlar lite på att serviceavtal blir billig[…]

Man slår av och till tändningen nå[…]

Vår E39 525i 2001 är i princip rostfri[…]

Om det går att byta bara regulatorn med gene[…]