Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Jonnybcool
#1057231
Då min förra D4 Summum blev skrot efter älgkrock är nu en ersättare hittad. Det blev en V70 D4 Sport med aut och liknande mil och utrustning. Kommer väl lite bättre bilder när den är hämtad.


Bild

Bild
Senast redigerad av 25 Jonnybcool, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1057246
Så det blir den iallafall, kul! Den ser riktigt fin ut. :)
av Jonnybcool
#1057256
Ja det fick bli den. Va väl inte 100% i skicket men det är väl ingen bil när pedanten i mig ska börja kolla. I övrigt blir det nog bra får vi hoppas. Den dök upp i närheten så jag tog den, har varken tid eller ork att åka hela Sverige runt :P
Användarvisningsbild
av joel80
#1057257
Hur funkar det med försäkringen? Täcker den kostnaden för köpet? Justeras den för att matcha priset eller har du redan fått en klumpsumma?
av Jonnybcool
#1057259
Försäkringen täcker köpet på den där rakt av. Så säljaren kontaktar Volvia och sköter affären dem emellan.
av Schmoyoho
#1057386
Har aldrig varit särskilt såld på sport-utförandena av V-/XC70 men tycker baken var klockren med folieringen under bakrutan och den svarta plasten vid avgasrören.

Var den förra V70:n nyköpt eller är det något särskilt du stör dig på med den nya bilen? Eller bara allmänna småsaker för att den är begagnad?
av Lövet
#1057395
Grattis till köpet och att allt ändå verkar lösa sig smidigt.

Om du ska göra 1 enda sak för att bilen ska bli helt harmonisk - foliera kromlistan under bakljusen svart. Har aldrig förstått varför den biten lämnats krom på en bil annars helt utan kromlister.

(sannolikt kostnadsskäl iofs)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 40
Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]

Givare i kylaren hoppar ur

FD157206-43B1-4472-AD81-D6770C3D768F.jpeg Hej! 9[…]