Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1178747
Det var en snäll bekant, bjud denne på någon god dryck :wink:
#1179528
Fixat en dragkåpa nu så den är också lämnad till lack.
Bild

I övrigt så är väl allt klart för montering så snart grejerna är färdiga hos lackeraren.
#1179566
Spoiler »
Hur har det gått efter EGR bytet?

Får man fråga hur mycket EGR bytet kostade?
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citera inte hela inlägg
#1179605
Det har gått bra. Har inga felkoder och bilen går som den ska. Den gick ner lite i förbrukning efter att tempgivaren vart bytt också. Det som byttes första gången var endast egrkylaren. Andra gången byttes tempgivaren i insuget så egrventilen är ej bytt. Byte av kylare och givare kostade gratis.
#1179608
Jonnybcool skrev:Det har gått bra. Har inga felkoder och bilen går som den ska. Den gick ner lite i förbrukning efter att tempgivaren vart bytt också. Det som byttes första gången var endast egrkylaren. Andra gången byttes tempgivaren i insuget så egrventilen är ej bytt. Byte av kylare och givare kostade gratis.
Okej, bra att veta! :)
Är rädd för att behöva göra samma byte nämligen :/
#1179628
tdsotm skrev:
Jonnybcool skrev:Det har gått bra. Har inga felkoder och bilen går som den ska. Den gick ner lite i förbrukning efter att tempgivaren vart bytt också. Det som byttes första gången var endast egrkylaren. Andra gången byttes tempgivaren i insuget så egrventilen är ej bytt. Byte av kylare och givare kostade gratis.
Okej, bra att veta! :)
Är rädd för att behöva göra samma byte nämligen :/
Okej, ja det verkar ju tyvärr vara rätt vanligt.... Trodde min egrventil hade pajat också men den såg bra ut när den kollade igenom.
#1180156
Avvaktar grejer från lack fortfarande. Upptäckte en mindre rolig sak häromdagen och det är att färgen på grillen börjar släppa :/
Bild
#1180489
Bild

Fick tag i galler fram som ska lämnas till lacken imorrn när jag hämtar de andra grejerna. Va även förbi Volvo och visade upp grillen så det skulle kolla vad som kan göras.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 40

Ja, generellt sett kan det vara lättare at pr[…]

har du läst av elen till pedalen och inte upp[…]

Hade liknande på min för massa år[…]

Liten uppdatering, stressade lite i lördags […]