Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1202553
Nja, i så fall om du gör den avlånga plåten som sitter runt ventilationen med. Men är ändå skeptisk då det inte är "äkta". Tycker nog original ser med ädelt ut :wink:
#1202594
Micce1980 skrev:Nja, i så fall om du gör den avlånga plåten som sitter runt ventilationen med. Men är ändå skeptisk då det inte är "äkta". Tycker nog original ser med ädelt ut :wink:
Va mest ett test för att se hur det kunde bli. Har inte fått tag i alla lister ännu men har snart en helt komplett extra sats med alla dörrar, listen på instrumentpanelen samt mittkonsollen. Så då blir allt det folierat i så fall. Skippar möjligtvis att foliera mittkonsollen men får se :)
#1203717
Har sagt till mig själv att jag inte ska handla saker till bilen men man kan ju som vanligt inte låta bli... :roll:
Alltid stört mig på den gulaktiga belysningen vid fötterna sen man bytt till dioder i takbelysningen. Fick syn på att det fanns dioder som bara var att stoppa i originalhållare för fotbelysningen i bilen så vart en beställning. Resultatet ser ni här:
Bild

Före och efter:
Bild

Skall även passa i dem som sitter i dörrarna som lyser på marken så blir väl att byta dem också nån gång i framtiden, har en liten annan idé som skall testas så dörrsidorna måste bort hur som helst då.
#1204569
Mini_ice skrev:Blev kanon snyggt med belysningen! Vart köper man dessa? Har du funktionen att man kan ha belysningen i 2 olika intensitetlägen?
Finns att köpa hos hova.com
Ja de lyser starkt när man kliver i/ur bilen och har ett svagare konstant sken när man åker.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 40

Peking

Bruten fjäder framvagn

Jag bytte ena fjädern på min V70 2012 v[…]

Byta larmsiren.

Bara att byta👍

Helt klart är ju att gränsen inte g&arin[…]