Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1147655
Schmoyoho skrev:Pallar lacken för att stänkskydden håller på och flexar en massa då? Mina känns som om de är gjorda i gummi, de gånger jag sparkat på de för att tömma de på snömodd innan jag kört in i garaget.
Jo de är rätt mjuka men de ska hålla bättre än de gjort nu i alla fall tycker jag....
#1148025
Schmoyoho skrev:Tror jag frågat förut men glömt, men vad har du för sommarfälgar? Har svårt för tredjepartsfälgar på Volvos men just dessa tycker jag är grymt snygga! Lite sugen på nya till min S80.
Det är Ocean Caribien Antracit 8,5x20". Ja de passar ganska bra :)
#1148326
Schmoyoho skrev:Hur passar de på bilen då? De enda jag hittar verkar vara med rätt rejäla nav, typ 72 mm. Inga problem att man måste centrera ner sig till 65 mm eller vad det nu är?
Nej har inte märkt av nått problem. Har navringar i mina men vad ursprunglig navstorlek är vet jag inte.
#1152886
Fick bli en tvätt häromveckan när stänkskydden var monterade igen.Bild
Bild
Var tvungen att hitta på nått att göra för att vända på dygnet inför nattvecka på jobbet igårkväll/natt så blev en ordentlig städning invändigt samt impregnering av lädret.Bild

Sen blev det lite toning av backljus, blinkers bak samt blinkers i speglarna också.BildBild
Ska väl försöka tona kromlisten i nederkant på bakljusen också nångång.
#1158975
Grejat lite med fälgarna idag så de börjar bli klara för montering, tänkte montera dem till nästa helg om det inte blir skitväder.
Bild

Sen är det förövrigt på dagen 1 år sen bilen köptes idag.
Bild

Inte superstor skillnad från köp till nu men lite har hänt i alla fall...
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 40

Ok, tack så mycket, det ska vi se om vi hitt[…]

Jag köpte samma som till kupen med kantsö[…]

Köpråd

Finns flertalet V60CC lagerbilar som ryms inom din[…]

Nytt avgasrör B234F

Avgasröret sitter på plats, allt passad[…]