Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1107385
Japp, det sög... Men nu skall den mest troligt in för reparation nästa vecka, eller möjligen veckan efter. Så det ordnar till sig rätt fort, men det kostar ju en slant.

Här är svinet, står där och ser helt oskyldig ut, vilken typ!

Bild
#1107506
Lådan har fått ett skavsår nere i vänstra hörnet, som knappt syns... LIte orättvist tycker jag. För några månader sedan körde posten ner lådan, undrar hur postbilen såg ut då, med tanke på hur en V40 ser ut efter en liten touch.

Jag hyser inga tvivel om att lagningen skall bli bra, lämnar den till proffs, inte till löpande bandet på Bilia...
#1107533
Låter som att postlådan har gammalt anrikt Volvo-blod i sig! Tänk de gamla klossarna 240/740, snudd på odödliga. Så det är ju en tröst i sammanhanget, lådan kanske bara är lite sur över att du har yngre damer i garaget.
#1109963
Sådär, då var den hemma igen. Jag är väldigt nöjd med lagningen av vad jag kunnat se hittills... :D

Bild



Rätt skönt att kunna ställa in banbilen i garaget igen, den har fått agera transportfordon hela veckan :lol: :oops:

Bild
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen