Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1067079
Hockeyn är över för i år vilket hoppas jag ger mer tid till gym och bilarna!

Dämparen jag tog loss senast var klappslut, kunde trycka ihop med tummen
Bild

Men verkar ha klarat sig från rost iaf. Rengöra och rostskydda lite här kanske
Bild
Bild

Skärmen nedmonterad, kommer bytas ut
Bild
Bild
#1067309
Verkligen kul att se någon blåsa nytt liv i en 850 - och inte vilken 850 som helst utan en röd 854 från 1992! Har du några planer för den? Behålla original eller göra något särskilt med den? Det finns ju en uppsjö av stylade 850:s så ett sätt att skilja sig från mängden hade ju varit att hålla den i tipptopp originalskick... :roll: eller något, man kan ju hoppas :)
#1067379
Schmoyoho skrev:Verkligen kul att se någon blåsa nytt liv i en 850 - och inte vilken 850 som helst utan en röd 854 från 1992! Har du några planer för den? Behålla original eller göra något särskilt med den? Det finns ju en uppsjö av stylade 850:s så ett sätt att skilja sig från mängden hade ju varit att hålla den i tipptopp originalskick... :roll: eller något, man kan ju hoppas :)
Iom att det är/var min första bil så är tanken att den ska få vara så gott som i originalskick. Inget bling eller styling. Enda jag vet är spikat är ljudet i bilen vilket egentligen är klart och en mindre sänkning (typ 30mm sats). :)
#1068803
Jaha, jobba kvällsskift denna vecka så man försöker lägga någon extra timme på bilen.

Att rengöra gasspjället kan ju aldrig skada!
Bild

Förmultnad gran baki blinkersen
Bild

Under batteriet har det tagit stryk under alla åren
Bild

Fördel om jordkabeln är hel också
Bild

Strålkastare borta samt torkarmotorerna, avkapade torkararmar som är min "ungdomssynd".
Bild

Skyddsplasten under motorn visade varför de äldre 850-bilarna led av oljeläkage
Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Som i rubriken, någon som fått P3.0.3 […]

Nytt avgasrör B234F

745-an har rullat uppskattningsvis drygt 50000 mil[…]

Torkarblad till strålkastarna verkar ha utg&[…]

Motortvätt, vad tänka på?

Vill slänga in en varning, en ballast till […]