Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#987710
Finns det någon länk till kameravarnaren/gpsmätaren? Känner att jag behöver beställa något kul, det var längesen nu. :lol:
Användarvisningsbild
av MartinB82
#1003856
Långt mellan raderna här :roll:
Men har hänt lite små saker.

Vi hoppar tillbaka lite, angående den nya produkten jag la som istället för försegling.
Är riktigt grym avrinning som utlåvat :shock:
Bild

Sen gjorde jag som jag gjort dom föregående semestrarna skaffade nya vinterhjul, gäller å vara ute i god tid :lol:
Bild

Fick även en kallelse till motståndsrörelsen :( (Bilprovningen)
Så fick införskaffa ett par extra framrutor.
Bild

Sen har även mitt Polestar Certificate kommit.
Bild

Och i lördags träffade jag en annan rebelblue ägare så vi fick knäppa några bilder på kärrorna.
Bild
Bild
Bild
Bild

Och idag, så plockade jag av 20" hjulen. Vägen upp tillstugan är under allkritik just nu, skogsmaskiner å timmerbilar hör kört sönder den totalt.
Så original hjulen fick åka på.
Å så klart låg dom längs in i garaget så det blev till flytta hjul :x
Bild

Plocka av storfälgar är ju aldrig roligt :cry: 18" ser väldigt smått ut när man är van å se den med 20"
Bild

Sen blev det tvätt och vaxning av fälgarna innan dom stoppades undan, passade även på att lägga på ett lager vax på vinterhjulen.
Bild
Bild

Passade även på att lägga in gummimattorna i bilen.
Bild

Det som står på agendan nu då är byta framrutorna, och åka å besiktiga den.

Sen ska även extraljus monteras, som bara kommer sitta på under vinterhalvåret.

Sen vill jag ha ett omdöme, blir 22" groteskt stort på en V70II.
Har fått en liten ide :lol:
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
#1003864
Åh, om man ändå hade garage... Och tid... Och pengar... :D
Ang 22", jag vill nog påstå att det ser lite stort ut, inte groteskt men stort. Jämförde lite med bilderna på dina 20" och det kanske skulle se "bättre" ut om du fick ner kärran sisådär 1-1.5cm till för att minska gapet vid skärmarna?
Användarvisningsbild
av MartinB82
#1003875
grillchips skrev:Åh, om man ändå hade garage... Och tid... Och pengar... :D
Ang 22", jag vill nog påstå att det ser lite stort ut, inte groteskt men stort. Jämförde lite med bilderna på dina 20" och det kanske skulle se "bättre" ut om du fick ner kärran sisådär 1-1.5cm till för att minska gapet vid skärmarna?
Garage stämmer. Men det är inte mycket till garage, men bilen går ju in i alla fall.
Tid har man inte, det tar man sig. Å pengar har banken å låna ut :lol:

Håller absolut med dig, skulle inte alls skada att få ner bilen några cm.
Bild
Bild

Men det är nivåreglering på bilen, å det blir så mycket krångligare och dyrare om man ska sänka den. Vill gärna ha kvar nivåreglerings funktionen, som är klockren när jag drar båten.
Sen vet jag ju inte hur länge denna blir kvar :lol: Så jag vet inte hur mycket jag orkar krångla med att få den lägre ??:-/
av invita
#1012910
grillchips skrev:Står ju i trådtiteln! ;)
:lol: ok sorry
Hade inte trot at Volvo ville anvende det ord.

Men det er en cool färg .
Har aldrig set en sån v70 i Danmark
Användarvisningsbild
av grillchips
#1012915
invita: :D
Tycker det är ett passande namn på färgen, den är annorlunda och sticker sannerligen ut ur mängden. Inte riktigt samma blå som Polestar-färgen men den är bra kaxig ändå.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

problemet är ju att sådana här app[…]

Weber 32dir på en b20

Okej, har en enkel su hs6a nu. Den fungerar fint, […]

Söker köpråd - XC90 V8

Hej, Jag satt precis och tog en våröl […]

V70 -03, bensin, manuell,140 HK, 23 000 mil. Motor[…]