Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1153322
Dom fanns för 15kr på Biltema mycket billigare än så spelar inte mig någon roll :)
Har redan mätt den, innerdiameter 8 mm ytterdiameter 12 mm.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1153324
DayDreamer skrev:Dom fanns för 15kr på Biltema mycket billigare än så spelar inte mig någon roll :)
Har redan mätt den, innerdiameter 8 mm ytterdiameter 12 mm.
Dåså.

Jag tycker eBay är rätt bekvämt. Förutsatt att man inte har bråttom. Precis allt finns ju :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1153395
Problemet löst, hade en o-ring liggandes hemma som passade utmärkt :D
Användarvisningsbild
av frasse4
#1153512
OK brukar ha bra sortiment av såväl kopparbrickor som oringar om man frågar
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1153527
Bonden1989 skrev:
DayDreamer skrev:Problemet löst, hade en o-ring liggandes hemma som passade utmärkt :D
Vad är du för en slarver som inte tittar hemma först? :lol:
Bra att det löste sig! :-)-)
Först när jag kollade så hittade jag ingen men när jag väl inte fick tag i någon från Volvo så fick jag leta igen och denna gången lite mer noga :)
Ja det känns bra att det är ordentligt tätt, inte för jag vet om det spelar någon större roll men något borde det ju påverka då den suger tjuvluft den vägen.
frasse4 skrev:OK brukar ha bra sortiment av såväl kopparbrickor som oringar om man frågar

Ok bra att veta :-)-)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1153534
Nu när det fungera att ladda upp bilder igen för mig så kommer dessa två bilder som jag aldrig kunde lägga upp då jag hade installerat diversity antenn :)

Här sitter den extra antennen, den svarta lila boxen.
Bild

Symbolen i radion visar att den är inkopplad och fungerar :D (symbolen allra längst till vänster)
Bild
Användarvisningsbild
av Bonden1989
#1154240
Blev snyggt med Diversity! :wink:
Hur jobbigt var det att dra antenn-kabel till stereon?

Hittade koppling till Diversity antenn i höger bakruta på min bil igår. Fick syn på den när jag monterade gasdämparna. :)
Har konstigt nog aldrig lagt märke till den.
Sitter en kontakt till i höger bakruta, precis som det sitter en utöver antennen i vänster bakruta. Antar att det är en del av larmet.

Fasen, nu måste ju jag leta upp en sån här också. Bara för att liksom... :roll: :wink:
Det är ju farligt för plånboken att läsa vad ni andra gör med bilarna! :lol:
  • 1
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 252

Ja killar och tjejer. Då behöver jag br[…]

Golv v90

Baserat på vad du beskrivit hade jag i din s[…]

Passar dessa fälgar

De passar och har sett flertalet S/V60 Cross Count[…]

Bilen klagar hela tiden på låg batt[…]