Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1154565
Bonden1989 skrev:
DayDreamer skrev:Det var ganska krångligt men det var fasen så mycket krångligare att plocka bort kabeln från skrotbilen.
Vad gött för din del då att det redan är fördraget :) har du kollat bakom radion då så att det finns en kabel där också?
Ja kabeln är förmodligen till larmet rutorna där är väl övervakade med en tunn tråd så att larmet går om någon skulle krossa rutan.

Ja precis inte kan du undvika att inte köpa ett sådant här bra tillbehör :-)-)
Ja jag håller med det blir inte billigt för en :|
White skrev:Najs att det funkar! :)
:-)-)
Nä, jag har inte fördraget över huvud taget. Jag menar att jag såg vart den ska sättas fast. :wink: Sitter som en liten kontakt i rutan som den ska klämmas fast på. Ser ut som en pol på ett 9V batteri ungefär.
Så jag har lite kabel att dra också i så fall... :)
Aha ok, då har du ett roligt jobb framför dig om du nu hittar en :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1154566
SBergdahl skrev:Men.. Ni lyssnar alltså på radio? ;-)
Absolut men sällan på dom där stora stationerna så som Rixfm, Mixmegapol, P1, P2, P3, P4. Istället lyssnar jag på dom lokala radiostationerna mycket bättre blandning av musik :)
Användarvisningsbild
av Bonden1989
#1154573
DayDreamer skrev:
SBergdahl skrev:Men.. Ni lyssnar alltså på radio? ;-)
Absolut men sällan på dom där stora stationerna så som Rixfm, Mixmegapol, P1, P2, P3, P4. Istället lyssnar jag på dom lokala radiostationerna mycket bättre blandning av musik :)
Jag lyssnar bara på P3 eller P4. Lite CD ibland, men mycket mer kassett-band. :wink:
Är allergisk mot alla radiostationer som sänder reklam. Tål dom inte! :x
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1154699
Kasset-band :-)-) problemet med dom är väl bara att man inte kan få 3CH-läge eller prologic läget då om jag minns rätt. :???:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1161673
Här händer det inte så mycket mer än att jag tror att bilen börjar att tacka för sig.... Smäller och klockar i framvagnen förmodligen biltemas skit stabbstag som gett sig, blir koll på det när sommardäcken åker på. ECC-panelen blinkar ilsket åt mig vilket betyder att felkod finns lagrat i systemet :| Batteriet i bilen verkar sjunga på sista versen, 20 minuter med radion igång och p-ljus slutade med en startmotor som knappt orkade dra runt motorn men igång kom den. Behöver köpa två nya sommardäck. Fy f-n utgifter hela tiden, men batteriet skiter jag i det får faktiskt gå tills det dör helt och hållet och ECC fungerar utmärkt, bara att det finns en kod lagrad. Får börja med säkerheten först dvs däck och stabbstag. Sen hade jag även ett glappande ljusvred men det problemet verkar ha löst sig självt :lol: :)
  • 1
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 252
Volvo on call och GSM

nä, alltså, du kommer intekunna kö[…]

Köpråd

V60 Diesel borde vara snålare på dropp[…]

Löjliga priser XC70

Ägarna av äldre xc70 hänger på[…]

Om det inte blev ett gnistregn med den kopplingen […]