Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1146932
Har idag dragit kabel för extra antennen, fy f-n så jobbigt i kylan :x men vad gör man inte när man har bråttom och vill få igång systemet. Blev inga bilder på det, hade inte en tanke på det ville bara bli klar. :)
#1148957
Har monterat diversity antennen dragit kabeln till den och fått allt att funka, verkar som att det gjorde stor skillnad för mottagningen :D Nästa projekt blir väl till att sätta in den där lamparmaturen i taket så att man får ännu bättre med ljus i bilen, det jag har nu är lite i klenaste laget.

Har två bilder men det går inte att ladda upp just nu så det blir inga nu :roll:
#1149445
DayDreamer skrev:Har monterat diversity antennen dragit kabeln till den och fått allt att funka, verkar som att det gjorde stor skillnad för mottagningen :D Nästa projekt blir väl till att sätta in den där lamparmaturen i taket så att man får ännu bättre med ljus i bilen, det jag har nu är lite i klenaste laget.

Har två bilder men det går inte att ladda upp just nu så det blir inga nu :roll:
Är det så dålig mottagning i de Värmländska skogarna? Har aldrig haft problem med mottagningen på min bil... :)

Ja du får lägga upp ett par bilder på nya lampan sen, men jag tvekar på att det blir snyggt.
Du har ju dock plockat bort den från den andra bilen när du tog den så du vet ju hur det kommer att se ut. :wink:

Är du säker på att du inte tog den från en 740? :lol: Du kanske såg fel... (R)
#1149774
Bonden1989 skrev:
DayDreamer skrev:Har monterat diversity antennen dragit kabeln till den och fått allt att funka, verkar som att det gjorde stor skillnad för mottagningen :D Nästa projekt blir väl till att sätta in den där lamparmaturen i taket så att man får ännu bättre med ljus i bilen, det jag har nu är lite i klenaste laget.

Har två bilder men det går inte att ladda upp just nu så det blir inga nu :roll:
Är det så dålig mottagning i de Värmländska skogarna? Har aldrig haft problem med mottagningen på min bil... :)

Ja du får lägga upp ett par bilder på nya lampan sen, men jag tvekar på att det blir snyggt.
Du har ju dock plockat bort den från den andra bilen när du tog den så du vet ju hur det kommer att se ut. :wink:

Är du säker på att du inte tog den från en 740? :lol: Du kanske såg fel... (R)
Nja ibland så var det problem att det sprakade i mottagningen mycket av detta försvann förra året då jag bytte från vanlig antenn till en elektriskt (infällbar antenn) men det har alltid varit lite med och stört ibland men nu när jag fick in denna extra antenn så blev det mycket bättre och man når stationerna från ett mycket längre avstånd också :)

Får nog bli till våren då jag måste ner med innertaket, men jo lampan kommer från en V70 och det var speciellt för taxi bilar. :)
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 252

Tjo! Har gett mig på att byta kondensorn oc[…]

XC90 eller V90CC

Finns inte en enda nyare bensin V90 CC om jag ko[…]

Solenoiden byter man bara. Den går inte att […]

Hej! Vet att på Volvo V50 kunde man sät[…]