Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1145936
Här kommer det bilder på skrot fynden :)

Trä-ratten. Tyvärr så var denna mörkare i träet än vad resten av panelerna i bilen är :| visste inte att det fanns olika sorter av det mörka träet, men iaf denna har samma nyans som växelspaksknoppen så det lär nog passa in bra :)
Bild

Sen så fick jag tag i denna roliga mackapär, en diversity antenn. Med andra ord en till antenn så att man får två antenn teknik till radion :D
Bild

En massa kablar, vad ska jag med alla dessa till kan man undra och nej det är inte till bilden ovan.
Bild

Kablarna hör till denna lampa som inte är så vanlig att se i dessa bilar.
Bild

Lampan och kablarna är kopplade till denna lilla knapp, med andra ord det är ett original tillbehör som satt i taxi bilar :D
Bild
#1146254
Skit samma om den liknar eller ej, den ska in i bilen så att jag kan köra svart taxi :-@ :P Nä men tycker att det är för klent med ljus i bilen och då kommer nog denna lampa att hjälpa till att få ut lite mera ljus. Plus att det är ett häftig extrautrustning :)

Ska se ifall jag får ork att börja med att montera något imorgon.
#1146509
Så där då var ratten monterad, mycket skönare ratt att hålla i då den är tunnare än den gamla och mycket snyggare. Man får mer vägkänsla av den tack vare att den är så tunn :)

Bild
  • 1
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 252

Är det ett fel ni beskriver? Är det inte[…]

De flesta XC90 är välutrustade. Det komm[…]

Bra, då har vi rett ut detta. Besiktningsma[…]

Som ämnesraden antyder har jag nyligen bytt s[…]