Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#949319
Jaa, ni vet ju vad vad söndagar betyder hemma hos mig. Tvättdag. Idag så hade jag sällskap av den nyaste bilen i familjen. Sambons lillebrors C30 R-design. Även Ronne kom in glidandes i sin S60 T5 R-Design. :D Blev en liten träff där inne i tvätthallen. 8)

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
#949320
R-design-maffian! ;)
När jag har hus ska jag definitivt införa en obligatorisk biltvätt-dag.
Användarvisningsbild
av SvenB
#949403
P210 skrev:...men en meter in i din egen trädgård kan du slabba precis hur mycket du vill... märkligt!
Ja, men det är väl under förutsättning att tvättvattnet inte rinner ut på gatan. :?: Jag tvättar numer inte min bil på garageuppfarten på grund av det, utan längre in på tomten där vattnet rinner ner i marken. :|
Användarvisningsbild
av grillchips
#949451
poseidon: Det är jag mycket medveten om, och ska tas i högsta beaktning när garaget byggs. ;)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#951992
Idag så låg det ett trevligt kuvert innanför dörren när jag kom hem. Måste tacka P210 för utmärkt service och bemötande! :-)-)

Någon som kan gissa vad jag har för plan? :wink:

Bild
Användarvisningsbild
av Sierra94
#951997
Nånting ska få dekaler iaf :-)

Fast jag som läst den adra tråden vet precis. Bromsok säger jag bara :-P
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#952017
Stämmer ju bra det :mrgreen:

Nu är det bara frågan hur jag ska måla det. :roll:

Alternativ 1: Behålla dom silvriga oken och ha svart text. (Likt S/V60 Polestar)
Alternativ 2: Måla svarta ok, blått R och sedan blir det en silvrig ruta där det står "design" med svart text. (likt R-Design emblemet)

Tänkte pyssla med detta i samband då jag byter till sommarhjulen så har ett tag på mig att klura ut hur jag ska göra :P

Edit: Bad en kompis som är photoshopkunnig trixa lite och det ser väl inte helt förjävligt ut? :D

Bild
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 24

Nu ska vi se om jag har huvudet med mig den hä[…]

Service Renault Scenic 2003

Det låter som ett rätt kul projekt att[…]

Försök nummer 1 avklarat. Gick inte som[…]

Ni som har koll, hur är läget? Så[…]