Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1579439
StefanN skrev: fre 24 maj 2024, 09:05 Säljaren hörde av sig och sa att det inte går att få tag i 20” dubbfria däck till bilen, 19” dubbfria eller 20” dubb va alternativen.
Fråga om kompensation/pengar tillbaka för vinterdäck när du beställde och så får du köpa online :-o kostar väl runt 3-4k/däck
Användarvisningsbild
av StefanN
#1579445
Va förbi säljaren och det va inte mycket att välja på, lösa fälgar låg på 13 000:- styck och det gick inte göra nåt där och 1 Juni ska dom justera priserna på hjul så gjorde man ingen beställning nu så va risken att fälgarna antingen utgår eller blir dyrare.
Blev 20" dubb.
#1579469
StefanN skrev: fre 24 maj 2024, 11:10 Va förbi säljaren och det va inte mycket att välja på, lösa fälgar låg på 13 000:- styck och det gick inte göra nåt där och 1 Juni ska dom justera priserna på hjul så gjorde man ingen beställning nu så va risken att fälgarna antingen utgår eller blir dyrare.
Blev 20" dubb.
Sant.. skulle man köpa fälgarna+med däck hos t.ex bilia ligger det på 52000!kr..https://www2.bilia.se/dack/vinterhjul/v ... _32373693/ (med hakka 10 dubb)
av dh82
#1579511
StefanN skrev: mån 08 apr 2024, 13:14 Fick mattorna idag, det är så jäkla bra kvalitet på dessa.
IMG_1609.jpeg
Hej, är intresserad av dessa mattor, skulle du kunna ta en bild på undersidan? är det skyddande plast undertill?
Användarvisningsbild
av Pliind
#1580108
Då inget annat bak är i kolfiber tror jag det missmatchar. Jag hade personligen kört på antingen ett blanksvart för att matcha nedre diffusor eller PPF film (som jag själv överväger då barnvagnar är sluga)

Kan du se ärvärde för tex turbotryc[…]

Trängselskatt stockholm, fråga.

https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/Tra[…]

Värme i kup'en funkar inte

2st spjällmotorer rör sig inte. Den till[…]

Lossa bromsskivor bak XC90

Är det samma konstruktion som på ö[…]