Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#944391
xerent: Haha! Jag älskar V70 och skulle gärna byta upp mig till en om det inte vore så att den snart försvinner (är ju sjukt nyfiken på ersättaren, blir det en flopp så tar jag en XC60!). Men sen slog det mig, som jimlindeborg säger gällande Cratus som finns till både V50 och V70. Den gör sig ju otroligt bra på båda bilar!
Så Sleipner lär nog funka, får se om man får en ett par minuters rast från programmerandet idag så man kan Photoshoppa lite! ;)
#944410
Ser riktigt bra ut!
Min förra V50 (MY06) hade jag sportpaketet på (det som till MY07 döptes om till R-design) och där var det samma ratt och växelspak som du nu satt dit. Håller med om att det är en enorm skillnad mot original, när jag kör farsans C30 med originalratt så känns den alldeles mjuk och sladdrig.

En sak jag märkte av på min var däremot att aluminiumdelarna blir mycket kalla på vintern, men det kan man ta tyckte då jag. 8)
#944415
Ja, jag skulle ha riktigt svårt att gå tillbaka till originalratt nu.
Alu-delarna blir SJUKT kalla, haha! Måste vara motsvarigheten till svart skinn på sommaren? ;) Tur att bilen står parkerad i garage som håller över +10 under vintern, så det går att leva med.
#944493
Det kommer mig osökt komma in på uttrycket "Den som vill vara fin, får leva pin". Både skinnklädseln och metallinläggen är värda det. :wink:
#944521
grillchips skrev:Ja, jag skulle ha riktigt svårt att gå tillbaka till originalratt nu.
Alu-delarna blir SJUKT kalla, haha! Måste vara motsvarigheten till svart skinn på sommaren? ;) Tur att bilen står parkerad i garage som håller över +10 under vintern, så det går att leva med.
...Kan bara hålla med! har min ute och det var minus tio några dagar efter jul.. nästan läge för rattmuff och raggsock på spaken...
#946862
P210 skrev:
grillchips skrev:Ja, jag skulle ha riktigt svårt att gå tillbaka till originalratt nu.
Alu-delarna blir SJUKT kalla, haha! Måste vara motsvarigheten till svart skinn på sommaren? ;) Tur att bilen står parkerad i garage som håller över +10 under vintern, så det går att leva med.
...Kan bara hålla med! har min ute och det var minus tio några dagar efter jul.. nästan läge för rattmuff och raggsock på spaken...
Borde inte trä ratten vara än värre? Sport kan man ju i alla fall undvika aluminiumet på! =)
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 50
Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]