Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av slappadabas
#1239995
Monterade dashcam fram och bak. Blackvue DR750s-2ch

Bild

Bild

Enkel installation och kablarna doldes enkelt i listen. Kopplade in den i bagagets 12v uttag. Ska komplettera med blackvues batteri för att ha parking mode aktivt.

Bra kamera och grym bild. Inte pillat färdigt med alla funktioner men är nöjd hittills.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1240038
Tack för påminnelsen, måste montera min dashcam i V90n också! Och beställa en extra... :lol:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1240045
Nej jag kör en billig Kina-variant, men den duger gott. Har precis noll lust att pröjsa 2-3k för en Blackvue när min G1W-variant presterar tillräckligt.
Däremot tänker jag uppgradera till någon modell med wifi för smidig överföring, men de kostar inte många hundringar de heller.
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1240046
grillchips skrev:Nej jag kör en billig Kina-variant, men den duger gott. Har precis noll lust att pröjsa 2-3k för en Blackvue när min G1W-variant presterar tillräckligt.
Däremot tänker jag uppgradera till någon modell med wifi för smidig överföring, men de kostar inte många hundringar de heller.
Ok, jag förstår det. Funderade själv länge på att skaffa en men priset avskräckte mig, lyckades dock byta mig till en med en vän som sålt sin bil och inte hade någon nytta av den.
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1240592
Blev "inspirerad" av forum medlemmar på: http://forums.swedespeed.com/showthread ... atte-Black

Tänkte ge mig på att Plasti Dippa emblem på bakluckan, dvs "VOLVO", "V90" och "D5" i svart under helgen (förutsatt att vi får lite sol i Skåne). Någon här som testat sig på detta?

Bild

Kan nog bli ganska snyggt
Användarvisningsbild
av grillchips
#1240593
Jag provade det på min V50 förra eller förrförra året. Inga konstigheter egentligen, men det gjorde sig inte så bra på en så mörk bil. Ser avsevärt bättre ut på en ljus/vit bil!
Sen får man passa sig med vilken avfettning man använder men det har du säkert koll på.
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1240818
svergie2 skrev:Fan vilken stilig bil! Vettig fru verkar du ju ha också Bild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Tack så mycket, hahahaha svårt att hålla med om ”vettighetsgraden” då hon VÄGRAR iOS. Såg dock på forumet att det pågår en kampanj för Carplay installation, får se om jag kan få ÅF att installera Android Auto då jag installerat dubbla USB ingångar.
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1241079
Beställde "Made by Sweden" emblem från eBay: https://www.ebay.com/itm/MADE-BY-SWEDEN ... 2749.l2649

Bild


Likt många på forumet letade jag runt efter original men tycker denna kopia verkar vara helt ok. Får se när den landar i brevlådan. Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]