Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1210200
grillchips skrev:Ja, det är automatiken som saknas och det de gnäller på. Iaf då jag varit inne med eftermonterade original DRL på V50. Säkring tror jag fanns till en viss årsmodell på V70.
Det är tyvärr många bilar som saknar automatik. Problemet i det här fallet är att bilen inte är typgodkänd med DRL, vilket innebär att man inte får ha det.
#1210222
Precis.
Det lustiga (som också bevisade okunskapen hos bess-mannen) var att han sa att ljusbilden är helt fel i mina original DRL. Mig veterligen finns det absolut NOLL saker som justerar ljusbilden på dessa DRL-lampor. Du kan ju justera nivån såklart men inte ljusbilden. Slutade med att jag röt ifrån och sa att jag kan slita ut lampjävlarna så han kan se originalmärkningen, "för det kunde ju vara Kina-lampor".

Jag läste däremot häromdan om någon som eftermonterat automatiken på sin V70, så jag antar att det går vid visst chassinr, då krävs förstås ny knappsats inne i bilen och sedan mjukvara men tydligen fullt möjligt.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 69
Löjliga priser XC70

40tkr är inte mycket att leva på fö[…]

Bakfjädrar.

Jag gjorde det enkelt. Beställde bara nya fj&[…]

Säger det något särskilt att det […]

Dragonfire