Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1151918
Bonden1989 skrev:Jag tycker svart mot gult är jäkligt snyggt! 8)
Har man en T-gul vill man väl kanske dock ha en gul, men svart är den absolut bästa färgen annars enligt mig.
Jamen precis, gult är ju det jag vill ha men finns inte gult så står svart på andraplatsen!
Lucif3r skrev:Så dyrt är det ju inte att lacka om huven annars...
Hur mycket tror du det skulle kunna hamna på? Huven jag har nu är ju bucklig och väldigt liten chans att fixa till så den blir snygg igen utan lack och spackel, just därför kör jag hellre på en hel, annan huv som jag kan ha sålänge..
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1151968
Lucif3r skrev:Jag tänkte förståss att du skaffar ny huv och lackar om den, men det går säkert fixa din nuvarande också...
Vad det skulle kunan kosta... ptja, det beror ju väldigt mycket på vad det är för lackfirma/område osv, men runt 3k kanske.
Jadu, 3k för mig är väldigt mycket.. Så det får bli senare längs vägen :lol:
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1152442
Försökte få lite bilder på skadan men det är väldigt svårt att få det att synas på bild. Försökte redigera upp det så det syns lite bättre.

Bild

Bild

Tur man har en skrot 1km bort som hade ett flertal 850s, första man ser är en svart som ser ut att "nyligen" kommit dit. Huven ser helt okej ut men tänkte att jag skulle gå runt och kolla på de andra. Alla andra huvar var sönderrostade eller hade djupa revor i sig. Den svarta är näst intill felfri förutom några 0,5cm rostfläckar vid grillen :-)-)

600 riskdaler så kom man hem med en ny huv, grill och även ett säkringslock som jag råkade ha sönder i somras.

Bild

Bild
#1152554
Ser ju nästan ut som att du hade kunnat valt den färgen, kanske inte skall lacka?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 33

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Jag fick ner version 3.0.3 till min bil idag. Ska […]

Minirecension av kina DICE

Jag kör med VIDA med denna kabeln - 256kr ink[…]