Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1110753
HiTek skrev:Snyggt! Hjälper alltid lite med att ha längre paddlar.
Frågan är silver eller gråa? Lutar åt silver för min del för allt annat närmast är silver :)

Jaa, även fast man inte kan trycka högst upp på den eftersom orginial paddelen egentligen bara är en vanlig knapp, men ger helt klart en sportigare känlsa och utseeende! :)

Jaa, dessa är ju gråa. En bekant har som sagt röda i sin Carbon, vilket är riktigt snyggt också!
av HiTek
#1110758
jimlindeborg skrev:
HiTek skrev:Snyggt! Hjälper alltid lite med att ha längre paddlar.
Frågan är silver eller gråa? Lutar åt silver för min del för allt annat närmast är silver :)

Jaa, även fast man inte kan trycka högst upp på den eftersom orginial paddelen egentligen bara är en vanlig knapp, men ger helt klart en sportigare känlsa och utseeende! :)

Jaa, dessa är ju gråa. En bekant har som sagt röda i sin Carbon, vilket är riktigt snyggt också!
Röda beställt! Haha :-)-)
#1119348
Vad gör man en regnig söndag? Jo, testar lite fälgar såklart! 8) Dessa är Grossen 20X9" skodda med 245/30-20 gummin. Aningen breda för V40 kanske, om det blir aktuellt med fälgbyte så blir det nog 8,5" breda iallafall. Men kul att testa och se hur det ser ut. :)

Tror att någon på forumet får en order på fjädrar snart iallafall :roll:

Bild
Bild
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18

Stort tack, erniefågelholk! Det blir till st[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Har beställt via reg.nr. en tidigare gå[…]

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]

S80 T6 AWD -08

ar en S80 awd v8 -07 med dynaudio. Kan du vara […]