Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
#1104974
Gelis skrev:Tänk på att det är inte många tjejer här på forat och framförallt inga yngre. Även om man kan tycka att svaren blir lite irriterande så ska vi nog vara rädda om dom få tjejorna som skriver här.
Jag tycker man ska värna om forumet i sig och dess bilintresserade medlemmar. Ställa frågor och föra dialog, dela med sig av egna tips eller bara fråga om hjälp. Det finns massor av medlemmar som tar sig tid att hjälpa andra helt gratis. Den här tråden var uteslutande goda råd och (försök till) hjälp i början och trots att 70 sidor av motsägelser från TS förflutit skrivs fortfarande råd och hjälp, tyvärr för döva öron.
Gelis skrev:Därmed inte sagt att det ska vara särbehandling, men dom flesta tjejer gillar inte "far åt helvete attityden."
När är det någonsin en lyckad attityd menar du? Är det fler killar som uppskattar sådan attityd när man ber om råd och hjälp? Det är ju lika mycket särbehandling det. Dessutom var det ju ingen som gick in med den inställningen utan något som kommit av, som sagt, 70 sidor av att ställa frågor och bortförklara alla svar.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1105001
gubbstrutt skrev:Undrar om det blir nått hundrasidors jubileum :lol: ...
Ja det borde det bli tycker jag :mrgreen: det lär ju iaf gå över 100 sidor innan jul :roll:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1105065
Allinug skrev:Ja vad kul, och då kan vi samtidigt fira att kamremmen blivit bytt, eller hur? :D
Snarare fira att den fortfarande är hel och inte gått av än :lol: :wink:
av Schmoyoho
#1105229
Exyzäta skrev:Eller så kommer bilen eller det som finns kvar av den att kunna återses på någon skrot nära dig.
Soon to be havererad motor, grus i växellådan och inom kort lär den väl ha gått på fälgarna när hockeypuckarna ger vika. Blir nog metallskrot lösvikt snarare.
av Lillarapunzel
#1105298
DayDreamer skrev:
Allinug skrev:Ja vad kul, och då kan vi samtidigt fira att kamremmen blivit bytt, eller hur? :D
Snarare fira att den fortfarande är hel och inte gått av än :lol: :wink:
Hahaha sant! (R)
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 159

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]