Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Tette
#1096494
Lucif3r skrev:.... Vem i hela friden äger bara EN dator? Vafasen, jag har 3 stationära, 2 klassiska laptops och 2 2-in-1 laptops(+ telefon + surfplatta). :roll: Plus att jag har delar för säkert 2 eller 3 till, förutom HDD och nätagg. :roll:
Hehe, vi har ett helt rum dedikerat till sådant - datarummet :D Oftast har man ju en eller möjligtvis 2 datorer som man använder, lite beroende på krav på mobilitet. Sen har vi väl ett antal äldre Mac:ar i olika former, lite äldre speldatorer (makens gamla grejer) och sådant man nog skulle få liv i om man blev tvungen.
garinge skrev:Tette - känner till och till, var där när jag var liten, då brydde
man sig inte vad orterna hette ;) jag överlever med mobilen, men är tråkigt ju hehe :)

Lucif3r - tja jag, behöver inte mer och orkar inte ha onödiga saker här och där :)
har en platta som används vid arbete (slötid i hytten) tanten har sin laptop och telefon med, räcker så :)
Det har du så rätt i garinge och tiden går ju fort :D
DayDreamer skrev:
Tette skrev:
DayDreamer skrev:Har du någon bild på hur dom ser ut så att jag inte tar fel :lol: Ska iaf hålla utkik nästa gång jag kommer till skroten vilket inte lär bli på ett tag nu :|
dörrhandtag.jpg
Så ser de faceliftade handtagen ut, de vanliga är släta hela vägen. Hade varit sjukt najs om du hittar några nästa gång du har en skrot - vända :D
Aha ok om jag minns rätt så tror jag att jag såg sådana där handtag på samma bil som jag plockade ventgallerna ifrån.
Najs. Hojta till om du hittar några så gör vi en deal 8)
Användarvisningsbild
av garinge
#1096505
Det är precis vad jag med har, ett datarum, mitt lilla getaway här hemma, har min stationära med dubbla 22" skärmar brevid varann, och resten av ens prylar, men fler datorer känns onödigt :p
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1096555
Det är ju omöjligt att bara ha delar för 1 dator :P För inte kastar man väl gamla delar när man uppgraderar? :shock: Kom på att jag har massa gammalt skrot i förrådet också :roll:
Jag har 2 stationära och båda 2-in-1 laptoparna i drift, varav huvudstationära('min') har 32"+22" skärmar, och den andra enkel 32". Funderar dock på att uppgradera min 32" till en 40" UHD, när jag uppgraderat denna dator.

Nåja, ska inte bubbla mer om något ingen här är intresserad utav :P
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1096581
Lucif3r skrev:Det är ju omöjligt att bara ha delar för 1 dator :P För inte kastar man väl gamla delar när man uppgraderar? :shock: Kom på att jag har massa gammalt skrot i förrådet också :roll:
Jag har 2 stationära och båda 2-in-1 laptoparna i drift, varav huvudstationära('min') har 32"+22" skärmar, och den andra enkel 32". Funderar dock på att uppgradera min 32" till en 40" UHD, när jag uppgraderat denna dator.

Nåja, ska inte bubbla mer om något ingen här är intresserad utav :P
Dator? Vad är ens det???? :lol:
Själv så föredrar jag dator framför mobiltelefonen och surfplattorna.
Användarvisningsbild
av garinge
#1096591
Jag brukar kasta gamla prylar, om ingen vill ha det eller säljer på tradera:)

Har hämtat mitt paket och packat upp allt, snacka om
Välinslaget :p tack dagdrömmaren :)

Försökte ladda upp en bild, men gick ej från mobilen.. :(
fick iallafall ett ljusvred, övre ventilationsgaller, högtalargallret på panelen samt ramen runt mätarhuset, samt dess underdel... Allt i facelift svart :-D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1096690
garinge skrev:Jag brukar kasta gamla prylar, om ingen vill ha det eller säljer på tradera:)

Har hämtat mitt paket och packat upp allt, snacka om
Välinslaget :p tack dagdrömmaren :)

Försökte ladda upp en bild, men gick ej från mobilen.. :(
fick iallafall ett ljusvred, övre ventilationsgaller, högtalargallret på panelen samt ramen runt mätarhuset, samt dess underdel... Allt i facelift svart :-D
A vad gött att paketet kom fram, skulle att ha frågat dig igår om det men det vart bort glömt :roll:
av Tette
#1096795
garinge skrev:Jag brukar kasta gamla prylar, om ingen vill ha det eller säljer på tradera:)

Har hämtat mitt paket och packat upp allt, snacka om
Välinslaget :p tack dagdrömmaren :)

Försökte ladda upp en bild, men gick ej från mobilen.. :(
fick iallafall ett ljusvred, övre ventilationsgaller, högtalargallret på panelen samt ramen runt mätarhuset, samt dess underdel... Allt i facelift svart :-D
Trevligt! Funderade själv på att köpa en bättre beg DIM ram och göra nått kul med den, skiljer det sig mycket mellan org och facelift svart?
Sen hade jag tänkt hinna beställa lite grejer från Vparts men hann tyvärr inte innan 1530 så det blir lev efter helgen :cry:
Användarvisningsbild
av garinge
#1096814
Jag har en liggandes nu ;) enda som skiljer är färgen, min var grå, nuvarande svart :)
jasså, vad hade du tänkt göra då?

Synd på paketet, aldrig kul och vänta :(
min väntan på moderkortet från tyskland är lång med, lär inte komma imorgon:(
av Tette
#1096844
garinge skrev:Jag har en liggandes nu ;) enda som skiljer är färgen, min var grå, nuvarande svart :)
jasså, vad hade du tänkt göra då?

Synd på paketet, aldrig kul och vänta :(
min väntan på moderkortet från tyskland är lång med, lär inte komma imorgon:(
Funderade faktiskt på att prova och lacka DIM kåpan, färg har jag inte hunnit fundera på. Blanksvart kanske? Men det blir ett senare projekt och förhoppningsvis har skroten i stan inne någon v70 med kåpan hel för en spottstyver..

Jag har inte lagt någon best. hos Vparts ännu men hade tänkt köpa dekorringarna till blinker och torkarspaken. Hade först tänkt modda ett par äkta classic spakar men måste då köpa de först samt ett par gamla för att inte råka förstöra de som är org. Sen vet jag inte om det ser konstigt ut med svarta spakar och resten grått.. Då kändes det bättre att köpa ringarna bara och billigare dessutom. Ska även köpa nya bromsbelägg fram och hade väl tänkt beställa dessa hos vparts också.
Måste även köpa nya ulltrissor från bollnäs bilvård då jag hade tänkt försöka polera bilen igen under sista veckan av semestern då jag verkligen inte kom överens med Menzernas produkter.

Riktigt tråkigt när man väntar på paket. Brukar inte tyskarna vara ganska snabba på att skicka grejer? Nångång har man blivit riktigt överraskad och haft paket från Tyskland 3 arb dagar efter beställning. Å då ska grejerna dessutom norr om Stockholm...
Användarvisningsbild
av garinge
#1096876
Haha du förstod inte min hint märkte jag :p (viskar igen, jag har en ram till dim liggandes) :p.

Ah då förstår jag, dock tycker jag vparts ringar, ser plastiga ut, inte sådär krom som orginal gör,men om du beställer
så hoppas jag det blir bra :) tänker byta belägg fram inom kort, blir nog greenstuff då :)

Jaaa det är alltid tråkigt att vänta, tar sån tid..
Ibland snabba, ibland inte, får se när det kommer :)
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 47

Yttertemperaturen har stor inverkan hur mång[…]

Bältesvarnare

Det är en 850 från 96.

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]