Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

av Bohtho
#786539
Hva er det som EGENTLIG hindrer meg i å bruke den nye VOC-appen ?

Jeg har overtatt en brukt bil med VOC og fått gjort eierbytte hos forhandler. De snakket også om hvordan jeg kunne bruke appen nå.

Jeg vet det står at kun biler MY12 kan bruke appen, men jeg antok at det er fordi XC60 ca da gikk over til Sensus. MEN min MY11 er "MY11 model B"/2012-modell, altså en av et mindretall MY11 i Norge med det nye Sensus-systemet (og ny knappelayout på midtkonsollen).

Da jeg trykke VOC-knappen og snakket me de bekreftet de at de kunne se absolutt alle dataene om bilen som kan vises i appen.

Men likevel skal jeg kun kunne bruke SMS for å stille parkeringsvarmeren?! På grunn av VIN som sier 2011 eller noe?!
av Bohtho
#787509
.... Vel, til de som måtte være interessert ... *gresshoppelyd* ... så har jeg kontaktet WirelessCar i Gøteborg (Volvo-selskap som driver systemet) ang dette nå.

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]