Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av darkien
#778522
kom ner till de låsta flerbilsgaraget där ja har min bil ståendes kommer in o ser på långt håll nått ser skumt ut genom bakrutan mycket riktigt en inslagen förarruta o en fet stjärnsmäll i framrutan o stereon stulen....... men enbart den allt annat i bilen låg kvar o ingen annan bil rörd heller
så skulle nån råkas bli erbjuden en stereo av denna modell (finns nog inte många i sverige då den är direktimport) så är jag intresserad av att få tag på säljaren :evil: :evil: :evil: :evil:

stereon i sig är inte speciellt dyr men tar gärna ett samtal med vederbörande :-(O) :-(O) :-(O)

bilden e tagen i min gamla bil
Bild
Användarvisningsbild
av joel80
#778525
Skriv gärna vad det är för märke/modell och en liten spec på stereon så kan man hålla ett extra öga på blocket och andra annonsmarknader.

Stulen i Stockholm?
Användarvisningsbild
av darkien
#778528
är pioneer som tillverkar den men märke o modell är/var på kinesiska på en lapp på ovansidan så har inte en aning
är märkt 4x45w instansat i chassit original kablaget bakom är skarvat med sockerbit på tre kablar båda plussarna samt poweranten om de nu sitter kvar då de e modellanpassat för 850

jepp norra sthlm
Öppna bilen

Lite lustigt, har precis samma problem nu när[…]

Kollat säkringarna under handskfacket? :[…]

Jag har fått samma problem med min XC70 fr&a[…]

Startmotor byte

Det är möjligt att dem gör, vill he[…]