Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

av roggepogge
#82395
Har köpt en ny husv, o de andra bilarna jag haft hade krok,I går köpte jag ett PÅ Biltema o de passade inte!! Surprise ..nä..i balken diffade det ca 2 cm fram till hålen, o man kan ju inte borra nya hursomhelst
ska idag prova ett fr, mekonomen ,,visst de finns volvo org. men man vill ju spara på hundralPPAR ..NÄR MAN DRAR VAGNEN SÅ LITE .

ROGER I Haninge ..NY MEDL.
Användarvisningsbild
av elmuppo
#82412
roggepogge skrev:Har köpt en ny husv, o de andra bilarna jag haft hade krok,I går köpte jag ett PÅ Biltema o de passade inte!! Surprise ..nä..i balken diffade det ca 2 cm fram till hålen, o man kan ju inte borra nya hursomhelst
ska idag prova ett fr, mekonomen ,,visst de finns volvo org. men man vill ju spara på hundralPPAR ..NÄR MAN DRAR VAGNEN SÅ LITE .

ROGER I Haninge ..NY MEDL.
köp en beg. från skroten istl?!
Användarvisningsbild
av CarMan
#82542
vill man spara hundralappar, så fårman räkna med att det inefattar en hel del strul o ofta en lägre dragvokt
Användarvisningsbild
av Nexus
#111832
CarMan skrev:vill man spara hundralappar, så fårman räkna med att det inefattar en hel del strul o ofta en lägre dragvokt
Jag köpte mitt löstagbara drag på MICRO BILDELAR passa perfekt . Exakt samma drag på BILIA kosta nästan 1000 kr mera.

Liten uppdatering, stressade lite i lördags […]

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bile[…]

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]