Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

av Addekarlsson
#61091
Hittar ingen manual på nätet, men det står på hemsidan för ilv att för 75 kr får du en manual hemskickad.

http://www.ilv.se/service.htm

Närmare än så kommer inte jag.

Mvh/ Adde
av Addekarlsson
#61114
Skicka dom ett mail och fråga, så det är en komplett manual dom skickar, och inte en installationsmanual bara. :D
Men det bör ju inte vara samma, för då skulle ju inte pdf'en finnas att ta ner på deras sida. :D

Klart man ställer upp för sina forumiter när man sitter på jobbet och inte kommer sig för att arbeta (lönekörning = supermegajättetråkigt, men klart nu iaf). :wink:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av toorop
#815642
Brainy skrev:Inget jag känner till att jag hade. Kanske tillval?

Får kolla, kanske kan köpa en vibrationssensor och koppla in.
av tommpa62
#846992
Hej. Är det någon här som kan svara på hur man kopplar bort tjuvlarmet på 850 glt 20 Ventilare 170 hk sedan 1994 ? Så fort jag ska försöka starta slår larmet i ock jag fick inte :evil:
med någon dosa när jag köpte bilen så just nu kommer jag ingen stans för det förb..... larmet någon som har en aning hur man ska göra ?
Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]

Jag tror nog inte man skall stirra sig blind fr&[…]

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]