Moderator: Moderatorer

#1184775
SebSE skrev:
Med ett sånt lurendrejarföretag skulle jag se till att undvika dem i framtiden. Även i Ume borde det ju finnas fler än en Volvo butik :)
Nope, bara Bilbolaget som gäller tyvärr :)
#1184796
Jag kanske skulle åka tillbaka och ifrågasätta då. Om hon hade sagt att det handlade om en administrativ avgift så är det väl en sak, men hon sa att jag måste betala en årsavgift.
#1184837
Ja vi hade en pin-kod som vi hittade i bilen men den lyckades inte ansluta så vi råkade ringa upp VOC som hänvisade oss till en återförsäljare för att ändra namn på abonnemanget och aktivera VOC.
#1184949
Ta kontakt med VOC igen och fråga om det kostar något att byta namn och sedan aktivera om VOC. (När det redan finns en aktiv tjänst, knappen fungerade ju...)
De borde väl veta om deras egna tjänst ska kosta att återaktivera och byta namn.
Ta sedan deras svar (som troligen är nej, det är gratis, men måste göras så vi har rätt uppgifter på dig som förare)
och ifrågasätt din ÅF.
#1185004
Bytt bromsskivor och bromsbelägg från ATE via viss online butik. Måste säga att de såg fina ut som "beskiktade". Var osäker hur det skulle bli men efter lite googlande körde jag på det och de kom relativt snabbt och verkade även stämma. Har ej hunnit testa ännu men ser mer lovande ut jämfört med köp hos en vanlig reservdelsbutik, liten eller kedja. (Dvs som inte har kunskap om bilar, och bara agerar allmän återförsäljare)
#1185040
Fick leverans från Ryssland :)
Bilagor
IMG_1751.JPG
IMG_1751.JPG (1.63 MiB) Visad 7865 gånger
#1185048
Micce1980 skrev:Fick leverans från Ryssland :)
Har beställt ett identiskt flaggmärke (om det behagar dyka upp... :roll: )
Hur är kvalitén?
  • 1
  • 771
  • 772
  • 773
  • 774
  • 775
  • 1845
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]