Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

#394527
Eftermarknadsprylar av nåt slag, brukar vara bra priser på måndagen och lägre entré pris dessutom. Så har man tid, åk måndagen. Alla utställare kvar, och chans till något klipp :)
#394680
Jag skall kolla in custom-mässan. Jag har inte vart på den sedan jag jobbade där för några år sedan. Efter att ha jobbat var och varannan helg på olika mässor är jag fortfarande rätt trött på skiten.
#394827
hixen skrev:Alla utställare kvar, och chans till något klipp :)
Nja.. vissa åker hem efter lördagen / söndagen redan, tydligen.
#395765
Var där jag med idag och kom hem precis... och måste säga att för att vara mitt första Custom performance show blev jag inte imponerad och kommer inte att återkomma. :|
Iallafall inte fören dom har något Volvo-tema, av något slag.

Kanske fel att säga men just idag var det aaaaaaaaaaaaaaaaalldeles för mycket folk.. gick inte att ta några bilder, gick inte att komma nära någon bil, folk söp som knarkare utanför och gick in dyngraka, folk knör sig före i kön.. och ja, allmänt rörigt.

Men men.. man kan inte få allt.. såg lite snygga Volvos där dock.. och fick lite blickar på min bil vid Mcdonalds när man körde förbi parkeringen :mrgreen: Alltid kul !
#396017
För dem som missa det hela...
Det var en välldigt stor och trevlig tillställning som ägde rum söder om Jönköping(max 5 min med bil) på kvällen igår.


Mycket folk/bilar !! :)
Det var en kö upp dit på över 2km vid ett tillfälle!! :-O)

En hel del Volvo som gjorde bra ifrån sig oxå!! 8)

All credit går till GSR http://www.goteborgsstreetracing.se/ som höll i det hela! :-)-)
#396018
Måste säga att de va de sämsta Bilmässan på Elmia så länge ja vart där, inte så mycket bilar i år, förra året va mycket bättre, hoppas på liknande nästa år :)

Karavanen ner från mantorp va väl bättre men de höll ju inte ihopp helt men ändå, vi som va längst fram tyckte de va bra :)

Kvällen va ju inte så lyckad heller, de va kul o se när de brändes lite gummi o sådär, förstår att man kanske vill ta sig lite öl o så, men fan att krossa glasen mot backen o sen att folk ska va packade som fan, o sen härja på allt o alla, samt snuten, de e fan o förstöra allt, speciellt för nästa års träff igen :-(O)

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Missljud höger bak v60cc II

Förmodligen har den en hållare bakom in[…]