Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

vilken del av landet vill du ha nästa Klubb träff?

NORR
4
11%
RUNT MÄLAREN
18
47%
SÖDER
16
42%
Användarvisningsbild
av marcus86
#296676
Tomas88 skrev:Jag är helt klart intresserad av att komma på en träff. Men det beror också lite på hur många vi blir.
vi MÅSTE blir många, då blir det roligare :D förra träffen var ALLDELES för liten!!
Användarvisningsbild
av Ticken
#296700
bjompa skrev:Asså en "fetingträff", minst 10 bilar..

Va har ni för krav?
Nu är det väl inte jag som bestämmer lixom, men "kravet" tycker jag iaf är att man dyker upp med en nytvättad bil och med glatt humör :)

Vi ses nånstans på en parkering som ligger lagom runt om sthlm någonstans, kör lite korvgrillning, eventuellt en tävling? kanske någon form av "röstning" på den finaste bilen där eller ett par andra kategorier?

Det enda jag ser som "krav" skulle vara det att det är minst 10 bilar som garanterat kommer, den första träffen var vi 4 bilar på, och det var jättekul att träffa lite roligt bilintresserat folk så jag tycker inte att man behöver känna sig blyg eller så om man nu funderar på att komma men vågar inte typ :)

/Ticken
Användarvisningsbild
av marcus86
#298027
Ticken skrev:
bjompa skrev:Asså en "fetingträff", minst 10 bilar..

Va har ni för krav?
Nu är det väl inte jag som bestämmer lixom, men "kravet" tycker jag iaf är att man dyker upp med en nytvättad bil och med glatt humör :)

Vi ses nånstans på en parkering som ligger lagom runt om sthlm någonstans, kör lite korvgrillning, eventuellt en tävling? kanske någon form av "röstning" på den finaste bilen där eller ett par andra kategorier?

Det enda jag ser som "krav" skulle vara det att det är minst 10 bilar som garanterat kommer, den första träffen var vi 4 bilar på, och det var jättekul att träffa lite roligt bilintresserat folk så jag tycker inte att man behöver känna sig blyg eller så om man nu funderar på att komma men vågar inte typ :)

/Ticken
sen tycker jag ett krav är att man kommer i en Volvo :D
Användarvisningsbild
av opA
#298356
FiddeUBC skrev:alla träffplatser ligger för långt ifrån för min del. :(
Otur, skåning ;) :mrgreen:
Användarvisningsbild
av marcus86
#298879
Amirv8 skrev:
FiddeUBC skrev:alla träffplatser ligger för långt ifrån för min del. :(
det är därför man har en volvo som tar sej vart man vill utan problem :wink:
SÅÅ, ska det låta!!! :-)-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

Nu är det dags att ta tag i styrenheten. Hitt[…]

HUD (Head Up Display) skulle jag verkligen priorit[…]

Jag har en V60 2018 som inte varnar för att[…]

Brainys V60

Oj! Såg inte bra ut vid batteripolen! :-/