Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

vilken del av landet vill du ha nästa Klubb träff?

NORR
4
11%
RUNT MÄLAREN
18
47%
SÖDER
16
42%
Användarvisningsbild
av marcus86
#280516
joo, det blir vi ju om nu alla som kan bara tar ur tummen ur sitt arse och kommer dit så blir vi MÅNGA, en sån stor klubb så borde det MINNST bli 100st bilar!! eller hur allihopa? :D
Användarvisningsbild
av marcus86
#281283
josefiin90 skrev:nee det ska komma mer än 5 bilar denna gången tycker jag:P visst de va välla trevligt vi 5 som kom i jkpg men hade ju varit roligare med mer bilar.../ josefiin
joo, det tycker jag oxå att det var men måste bli MÅNGA MÅNGA fler bilar nästa gång :D ps: Josefiin90 din polare du hade med dig på träffen var RIKTIGT snygg :D
#289484
marcus86 skrev:
josefiin90 skrev:nee det ska komma mer än 5 bilar denna gången tycker jag:P visst de va välla trevligt vi 5 som kom i jkpg men hade ju varit roligare med mer bilar.../ josefiin
joo, det tycker jag oxå att det var men måste bli MÅNGA MÅNGA fler bilar nästa gång :D ps: Josefiin90 din polare du hade med dig på träffen var RIKTIGT snygg :D
hahaha jaa hon e en pingla :wink: Men du va ju dålig på att flöörta :wink:
#289486
marcus86 skrev:
josefiin90 skrev:nee det ska komma mer än 5 bilar denna gången tycker jag:P visst de va välla trevligt vi 5 som kom i jkpg men hade ju varit roligare med mer bilar.../ josefiin
joo, det tycker jag oxå att det var men måste bli MÅNGA MÅNGA fler bilar nästa gång :D ps: Josefiin90 din polare du hade med dig på träffen var RIKTIGT snygg :D
hahaha jaa hon e en pingla :wink: Men du va ju dålig på att flöörta :wink:
Hon bor i enköping också så det e ju inte så långt ifrån dej markus
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Om du kör live data så kan du fö[…]

Ja alltså den där svarta grejen/ plastl[…]

Ehhhh... Du skriver så här "mes[…]

Du har identifierat rätt sensor. Om du st&ari[…]