Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

vilken del av landet vill du ha nästa Klubb träff?

NORR
4
11%
RUNT MÄLAREN
18
47%
SÖDER
16
42%
av Larzan
#315638
Tallen skrev:haha, ja kanske det... men finns det inga roligare, "finare", mer bilvänligt ställe då menar jag nått som gör bilarna mer "rättvisa"
Finare än Drottningholm?

Utveckla din tanke. Intressant, hur mer rättvisa?
Användarvisningsbild
av Tallen
#315746
ja vad då.. jag kan inte påstå att drottningholm skulle göra bilarna tillräkligt rättvisa... men tycker bara inte det är riktigt rätt plats för alla bilar, det bror dock på att jag själv inte har kärra som jag tycker passar in i den miljön.... inte för fotografering i alla fall,
men det är ju bara min åsikt?? :roll: men om jag kan komma på nått "bättre" så säger jag till :D
Användarvisningsbild
av marcus86
#316109
sewe skrev:
marcus86 skrev: vad sägs om Göteborg och Västerås/eskilstuna då?

men menade att man kan dela av sverige på mitten, så en träff norr om mitten och en träff söder om mitten menade jag förståss :)
Måste ifrågasätta din geografikunskap, om du menade det du skrev i det sista inlägget om norr om mitten och söder om mitten, vart får du in Västerås nånstans då? Norr om mitten?

Ta Kalle ex som bor i Boden, tror ni han skulle vilja åka till västerås?

Jag har 20mil till västerås och det åker inte ens jag
jaa, min geografi är inte så jätte bra. men eftersom att många här är så negativa till nästan allt som skrivs, så får väll varje person ha en egen träff för sig själv då, då kanske alla blir nöjda. trodde det skulle gå att dra ihop folk till en eller två träffar iaf. men tydligen går inte de, så jag lägger ner min verksamhet!! kollar vad ni andra kommer fram till istället, så får jag väll anpassa mig efter det då.
Användarvisningsbild
av marcus86
#316434
~Kalle~ skrev:Norr röstade jag i nya röstningen, mälardalen är södra Sverige enl. mig :wink:
hihi det beror ju på vart i landet man bor :lol: jag är född i Norrland så jag tyckte mälaren var Jätte mycket söder ut :D
Användarvisningsbild
av marcus86
#316483
Tallen skrev:haha håller med... men vi är tydligen lite utmobbade runt mälardalen från dom andra haha :lol:
men kom till Västerås imorgon fredag kväll, det är avslutnings träffen på Hälla, sen blir det som vandligt Race efter träffen :D brukar var runt 400 hundra bilar som träffas där och har trevligt :D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]

Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]