Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

vilken del av landet vill du ha nästa Klubb träff?

NORR
4
11%
RUNT MÄLAREN
18
47%
SÖDER
16
42%
Användarvisningsbild
av Ticken
#279195
Håller med TheBree, vi kommer komma överens om vi ska köra en träff ihop med en annan bilklubb eller på ett större evenemang.
Eller om vi ska köra BARA jagrullar.

Min åsikt är att det roligaste vore om vi bara hade en jagrullar träff, men då ska det vara lite folk som dyker upp också!

/Turbo+
Användarvisningsbild
av marcus86
#279214
cybermunk skrev:Inget av mina favoriter finns med så jag skriver dom istället Enköping eller Västerås, men av dom som finns med på listan är Sthlm "Landet 08" bästa alternativet tror jag me.
men sthlm representerar ju inte bara sthlm utan lika mycket enköping och västerås, tänkte en radie på ca:10 mil från staden som är skriven går ju lika bra :D jag bor i Västerås så för mig blir det skit bra att ha det här :D men är upp vuxen i Enköping så där kan jag oxå vara :D skulle det bli Enköping så kan jag fixa så en annan liten klubb oxå kan vara med på träffen, då blir vi fler som träffas, plus att 90% av alla som är medlemmar där kör Volvo :lol:
#279488
Så nu har jag lagt min röst och den hamnade på Enköping Och V-ås
Användarvisningsbild
av marcus86
#279662
~Kalle~ skrev:Alltså, detta är inte rättvist! Stockholm är INTE landets mittpunkt! :wink: :lol:
finns ju städer som ligger längre upp jue :D
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
#279668
Ja, men Stockholm har flest röster, blir det där vägrar jag komma :lol: Hellre då Göteborg då jag har släkt där

/Kalle
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Liten uppdatering, stressade lite i lördags […]

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bile[…]

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]