Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av marcus86
#276652
asså blir det någon samm åkning eller?? NU ÄR VI BARA 2ST :roll: och väntar på svar från brainy fortfarande. stor mening att åka när det bra blir 2st bilar :(
Användarvisningsbild
av marcus86
#276665
Brainy skrev:I Mjölby skulle jag kunna möta upp, men det kanske blir svårtajmat?
går npg att fixa :D men vi blir ju bara 3st bilar :( jag bor i västerås, så blir vi inte fler bilar, så kan jag lika gärna åka över örebro då det blir närmare för mig att åka.
av metalHJ
#277022
Jag måste nog också ändra lite i planerna! Nu hakar det på 3 till ner till Jönköping, och vi åker polarens 9-3 Aero istället. Så jag får väl ansluta mig till Anders vid träffen :wink:

Hur som hellst, åker vi från Nyköping vid 9 tiden. Om polaren sen hämtar upp mig, eller om jag tar mig till Nyköping för egen maskin är ännu inte spikat. Men tiden 07:45 spricker :P Och om det bara blir du o jag Marcus86, tja då kanske vi ska skippa "tåget" och istället ses på eller efter mässan :)
Användarvisningsbild
av Tomas88
#277254
Kan meddela att jag och TheBree åker från Ljungby kl 08.30
Någon annan som vill haka på söderifrån så säg till.
Användarvisningsbild
av marcus86
#277279
Brainy skrev:kl.08 planerar vi att åka från Arboga, över Örebro och Mjölby.
hur många bilar är det som åker från arboga då? kan inte jag ta rygg på er i arboga då?
Användarvisningsbild
av marcus86
#277304
Brainy skrev:Vi åker en bil från Arboga, han som ska åka med kommer upp från E-tuna så tar vi en bil härifrån. Det ska väl gå att ordna om du är sugen på det. Borde gå att ses vid donken några minuter efter 8. Polarn ansluter iofs hemma hos mig så vill du köra in i Arboga så fungerar även det.

mvh
Anders
spelar inte mig någon roll vart i arboga jag möter upp dig, polaren skulle inte med nu, så tycker det är lite roligare om jag kan ta rygg på någon :D ligger mcdonalds efter motorvägen eller? säg vart jag ska stå så står jag där på fredag :D vore tacksam med en adress så jag kan knappa in det i gps:en :D
Användarvisningsbild
av cybermunk
#277768
Jag kommer INTE att komma med i er karavan till Elmia och kommer inte heller dit då ekonomin e slut nu då jag fått lägga på däckena.
Hur får jag loss fördelaren?

Det är ingen bil utan en volvopenta-motor bas[…]

Detta kanske https://www.jagrullar.se/forum/viewto[…]

Service nr 2 sedan ny 1876 mil. Känns mycket […]

Oljafråga

På dessa gamla motorer vill jag minnas att j[…]