Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
#158218
Hej :lol: Ville bara säga det att NI ÄR JU BARA SÅ UNDERBARA här på detta forum :shock: TACK för att jag har blivit så väl emottagen med det jag har kunnat att tillföra och :shock: Det är nog jag som har lärt mest av att hänga här :lol: så NI är bara så j-v-a BRA och det skulle vara kul om vi kunde träffas ALLA nån gång varför inte en " Jag Rullar " träff nånstans i Sverige under sommaren 2008 :?: Eller vad tycker NI :roll:
Användarvisningsbild
av Fraz
#158224
Träffar är alltid trevligt :D
Användarvisningsbild
av Loner
#158232
Precis träffar är alltid kul, men det gäller tat folk har möjlighet att åka, sverige är rätt avlångt.

/L
Användarvisningsbild
av Fraz
#158264
Man får väll köra med olika träff datum i olika regioner, Vore trevligt att träffa likasinnade som man troligtvis kan prata med.
Har varit medlem i div forum och clubar förut, men där är det mycke yngre folk och lite förmycke "epa traktor" nivå på diskutionerna.

Jagrullar.se värkar passa mig bättre då här finns blandat med folk, Bensin, diesel, sugmotor, turbo, eco driving och tok trim..

Vore som sagt trevligt att ses i sommar.
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
#158307
Ja det skulle inte alls vara fel. Volvo performance club (tror jag) hade ju en träff på Jönköpings Bildemontering förra våren. Hade hoppats på en träff i höstas men det blev inte av.

Skulle det inte vara genomförbart med en (eller flera) Jagrullar träffar på JB bilemo där medlemmarna får möjlighet att köpa delar (efter Jagrullar rabatt :wink: ). Kommer man i grupp under Jagrullar så är det ju till nytta för alla inblandade parter.

Vad tycker Jagrullar administratorn?
Användarvisningsbild
av Fraz
#158550
Addekarlsson skrev:Flyttar till bilträffar.... :wink:

Mvh/ Adde
Tack
/Fraz
Användarvisningsbild
av C.W.
#158948
kanske ett ställe på Vallåkra träffen kunde vara en idé.
Finns det någon moderator som skall dit och kanske kan fixa en banderoll eller tält med 'Jag rullar' dekaler?

ha de
Användarvisningsbild
av Loner
#158969
Vi jämtar får väl göra nått i samband med nån nån crusing i ösd, motormässan, eller hotings mässan.?

/L
av NCR
#159712
Jag röstar för att träffas på Jönköpingsmässan (Elmia) när de har nåt kul där!

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]