Moderator: Moderatorer

#1238728
grillchips skrev:För symmetrins skull, flytta D4 åt vänster ja. Så utrymmet till höger är lika stort som det till vänster om V60. :)
Ja så får det nog bli, vill absolut inte att det ska se snett och klåparaktigt ut... :roll:
#1238729
Det blir nog modernast att flytta D4, så har ju V90 mm. Dock har V60 och som jag minns det och V40 p+ emblemet till vänster när ÅF monterad det? Såg igår på Volvo ÅF en renodlad p+ V60 visningsbil och den hade det största och även ett pytteemblem där bak, kanske för att kunden ska kunna välja. Storleken påminde om emblemet som de har på fälgarna
#1238733
Micce1980 skrev:Det blir nog modernast att flytta D4, så har ju V90 mm. Dock har V60 och som jag minns det V40 p+ emblemet till vänster när ÅF monterad det? Såg igår på Volvo ÅF en renodlad p+ V60 visningsbil och den hade det största och även ett pytteemblem där bak, kanske för att kunden ska kunna välja. Storleken påminde om emblemet som de har på fälgarna
ÅF monterar nog lite som dom vill, har sett många alternativ. Jag kommer montera märket själv enligt ök, så hinner jag fundera ut en lösning.
Tydligen får man romb-märket numera som jag förstod det, men har inte utforskat det grundligare.
Det som sitter på Polestar är gigantiskt i sammanhanget...
https://www.bytbil.com/ostergotlands-la ... 5-11857723
#1238746
Mina emblem ligger fortfarande och skräpar :oops:
Blev orolig att jag hade de gamla V60 emblemen men rätt sitter på :wink:
Har blivit lite sugen på PPP chassisatsen... men då vill jag gärna fylla på med resten... ??:-/
Bild
#1238761
Konstigt att man inte räknat med i placeringen att ett polestar emblem kan komma att monteras.
Jag har Classic emblemet så nära högerkanten så det får inte plats fler.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1238770
Magnus-B skrev:Konstigt att man inte räknat med i placeringen att ett polestar emblem kan komma att monteras.
Jag har Classic emblemet så nära högerkanten så det får inte plats fler.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det har dom gjort för att du inte ska optimera den. :lol: :lol:
Jag fick erbjudande om optimering från BilBengtsson, pris 6900:- 8hk och en liten skvätt vrid. :shock: Kommer inte på fråga. Bilen går redan bra.
#1238783
EbbevonVolvo skrev: Det har dom gjort för att du inte ska optimera den. :lol: :lol:
Jag fick erbjudande om optimering från BilBengtsson, pris 6900:- 8hk och en liten skvätt vrid. :shock: Kommer inte på fråga. Bilen går redan bra.
8hk, WOW! ;)
Med nya T5an (250hk) som jag får i V90n så får jag hela 3hk och 50nm! Vridet motsvarar vad T6an har som standard så det vore ju kanske fint... Men vette tusan om 7-9k är värt en optimering av lådan och mer vrid... :D
  • 1
  • 893
  • 894
  • 895
  • 896
  • 897
  • 1845

@Albireo , På -05:a måste man vä[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Har ett dimljus som är ngt för högt[…]