Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#324389
Har precis snyggat till mina skinn stolar i "nya" bilen. Då jag blev så jädra nöjd med resultatet och skulle må bra av lite hejarop för att boosta mitt ego tänkte jag därför visa lite hur det blev. Att tilläggas är dock att jag skall köra ett pass till i morgon för att komma så nära perfektion det är möjligt. Jag är nämligen övertygad om att jag kan snygga till det ytterligare med lite mer kärlek i morgon :)

Börjar med lite "före" bilder
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Ned följer lite bilder efter "Steg 1" man börjar redan se en ganska stor förändring. Här har jag mer eller mindra bara gjort rent klädseln ganska noga.
Bild
Bild
Bild

Här kommer bilder efter "Steg 2" Och nu är skillnaden otroligt mycket bättre tycker jag (Här är de dock lite kvar att göra i framkanten av stolen, men det kommer att åtgärdas tills i morgon hoppas jag)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Och tillsist lite efterbilder på passagerarsidan (som dock inte var lika illa ansatt som förarstolen, men absolut ingen skönhet)
Bild
Bild
Bild
Bild

Samma sak i baksätet men där är resultatet inte lika tydligt. Är det någon som vill veta hur man skall gå tillväga skiver jag gärna hur jag gjorde.

*EDIT - Jag såg nu att på "färdigt" bilderna har det inte torkat riktigt...
Senast redigerad av 12 torwald, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av wissel
#324398
Hej torwald.....jag lyckas inte se dina bilder, fler som har samma problem ????
Freddie
av Lilj
#324400
Jag har samma problem :/
Användarvisningsbild
av torwald
#324403
Hmm... jag ser dom så himla fint på min skärm.
Finns det några begränsningar på hur stora bilderna kan vara, jag är rädd för att de är ganska så gedigna om man säger då :)
av tbar
#324410
Tja,
Intressant ämne. Jag kopierade länken som hör ihop med en av bilderna och klistrade in den i webläsaren.
Jag fick en blank sida med texten "Unauthorized" på.

Jag gissar att du har ett eget konto på den siten och att man måste vara inloggad för att kunna se bilderna?
Användarvisningsbild
av torwald
#324413
tbar skrev:Tja,
Intressant ämne. Jag kopierade länken som hör ihop med en av bilderna och klistrade in den i webläsaren.
Jag fick en blank sida med texten "Unauthorized" på.

Jag gissar att du har ett eget konto på den siten och att man måste vara inloggad för att kunna se bilderna?
Det stämmer, jag håller på att flytta bilderna. Jag ser även att de är på tok förstora.
av tgunnarsson
#324417
Berätta gärna hur du gjort och vilka produkter du använt! Min ljusa skinnklädsel skulle nog oxå må bra av en sådan behandling ;)
Användarvisningsbild
av torwald
#324421
tgunnarsson skrev:Berätta gärna hur du gjort och vilka produkter du använt! Min ljusa skinnklädsel skulle nog oxå må bra av en sådan behandling ;)
Det skall jag göra! Skall bara få ordning på mina bilder här först :)

Är det någon som ser bilder nu?
Användarvisningsbild
av torwald
#324429
Nu hoppas jag att ni ser bilder! Säg gärna till om ni kan se bilder nu

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]

Vågar jag köra?

Kan va flera saker men abs givare eller hjullager […]

Byta larmsiren.

Tack för det. :-)

Lös motorlampan och visade det nån fel[…]