Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#221547
Jag skulle vilja ha hjälp med att låna en liten bil i mörk färg för att köra en liten test på.
Jag har ett för mig nytt lacksskyddsmedel som jag skulle vilja ha testat på en mörk bil, ej Volvo och ta en titt på igen efter vintern för att se hur hållbarheten är. Jag har redan en god uppfattning hur det funkar på Volvos klarlackade bilar så något annat testobjekt behövs. Så är det någon som kan tänka sig att låta mig polera och skydda sin mörka bil och visa upp den för mig till våren så skulle jag vara tacksam.
Jag är väl medveten om att detta är ett Volvoforum, men någon liten inte allt för risig andrabil kanske det finns i familjen som skulle må bra av lite omvårdnad...

Det gäller alltså i Göteborg och jag behöver ha bilen 5-6 timmar för att polera, behandla och fotografera samt sedan kolla av den till våren...

PM:a mig med förslag..

/Thomas
#221572
Det var ett generöst erbjudande får jag säga :D
För att hjälpa Funk på traven att få någon kund så kan jag nämna att ni sparar ca 2800kr med moms gemfört med att lämna in bilen hos mig :wink:

Men jag gissar att du redan har fått några förslag eller.

Raderar ren reklam /Brainded
#221618
Inte än tyvärr...
Nästa gång någon i släkten byter bil så får dom banne mig köpa en svart eller mörkblå... Problemet är bara att alla nu kör silver eller liknande p.g.a mina tidigare rekomendationer. :D

/Thomas
Volvo v70 1.6D drive 2011

Hej Alla! Jag köpte en Volvo v70 drive 2011 […]

V 70 med en D 3 motor

Vilken sorts motor D3 är beror på &arin[…]

Service Renault Scenic 2003

Fixade en avgas läcka efter katen och var hos[…]

D4 balansaxlar

Skulle du säga att d3an utan balansaxlqr och […]