Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gundj
#199173
Vill man beställa nâgot frân denna firman?
Nedan är mailkonversationen vi haft.


1 dag.

> -----Originalmeddelande-----
> Från: "Gunnar"
> Till: [email protected]
> Datum: 2008-06-16 17:11
> Ämne: Ang. Fjäderbenstag till VOLVO 850, S/V/C70
>
> Hejsan.
> Vad har du för leveranstid för ett fjäderbensstag til en -01 C70?
> Fraktsätt? Kostnad? Betalning?
>
> Med vänliga hälsningar
> Gunnar
>
> Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/14818481.htm
>

Jag tror jag letar vidare :-)
av Lövet
#199187
Han får säkert 100 sådana mail om dagen och orkar väl helt enkelt inte skriva en massa "Hej och tack för din fråga, bla bla bla" Du har ju fått svar nu, what's the problem?
Användarvisningsbild
av gundj
#199188
andreas_lofgren skrev:Han får säkert 100 sådana mail om dagen och orkar väl helt enkelt inte skriva en massa "Hej och tack för din fråga, bla bla bla" Du har ju fått svar nu, what's the problem?
Har jag?
Var i svaret stâr informationen om leveranssätt, fraktkostnad och betalningsmetod?
Att han inte skriver en massa tramstext är helt OK, men vill man sälja till mig fâr man nog svara pâ frâgorna man fâr.
Användarvisningsbild
av Loner
#199201
Håller med gundj, han kunde iaf kostat på sig att svara hur leverans, frakt och betalning kan/ska gå till.

En massa hej och tack och sånt är bara onödigt tycker jag med, men det är dock trevligt för då känner man sig "viktig" som kund.

/L
Användarvisningsbild
av gundj
#199364
Det var just det som kändes lite osäkert.
Annonsen pâ blocket (som jag skickade mailet frân) gav intrycket att just denna produkten skickades direkt och inte via deras företag. Produkten fanns heller inte pâ deras hemsida. Jag befinner mig dessutom utomlands och är endast hemma sporadiskt sâ postförskott o sânt mâste planeras med andra mottagare osv. Kunde man betala med kreditkort o fâ hemkört t ex vore ju allt lättare.
Därav frâgorna, men vill man inte svara om frâgorna upplevs som korkade av säljaren sâ slipper man ju, men kunden gâr nog nâgon annanstans.
Användarvisningsbild
av Nexus
#199948
S60AWD2.5T skrev:
grammse skrev:Gundj! Ett tips :idea: . http://www.Realcar.se säljer exakt samma fjäderbenstag kostar 1698:- ej lagervara men det är ett seriöst företag .
Bra jobbat!!!!
Och 1kr billigare dessutom.
Ja en krona kan ju vara avgörande vid en parkeringsautomat :wink:
nej men de är ju välkända och går ju komma i kontakt med, lite enklare så tycker jag iallafall :D

Manövreringen av interiörbelysningen ell[…]

Köpa s40/s60?

När man är ung vill man säkerligen […]

D4 balansaxlar

Nu är ju inte tråden helt ststistiskt s[…]

KLONK

Går 16000mil. Olja bytt ganska nyss.. samt […]