Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#1206436
Hej


Har skön damp nu, håller på fixar med bilen igen efter par dagars vila.

Kollat in i par webshops.
2k Sprayburk efter färgkod 285kr STYCK . SinnesjuktDyrt
Det är inte ROLLS ROYCE PEARL DIAMANT ÄKTA GULD färg jag är ute efter, bara till en gammal Volvo helt jäkla basic färg, inte ens metallic !!!!!!!!
Jag behöver 4burkar nu snabbt
Sen 4burkar till på våren

Var även förbi en lokal lackfirma, gubben ville ha 500kr för en sprayburk, Jag bad han dra åt H..l...te Direkt, på riktigt, OCKRARE bläää usch fy
Målar kofångarna och annat, grundat allt med plastprimer

Hade färg till ena kofångaren och det blev läckert, inga rinningar eller fel.
Riktigt bra , men det räckte bara till ett lager, aja jag behöver mkt mer nu . Och inga ockrare mer tack. Hatar bli lurad på dyra priser . Blir off då

Det var Motip färg 120kr efter färgkod jag köpte långt härifrån par månader sedan
Nu var detta 1k
Det duger med 1k
Men 2k i sprayburk skulle inte skada ändå om det finns köpa prisvärt.
Firman jag köpte min burk på skickar inte tyvärr. Och det är 30mil bort
Priset var lagom 120kr. Man kan inte börja tjaffsa om det.

Det ska skickas, har inget här nära som fungerar, alla är ockrare, MÅSTE väl finnas en billig webshop för oss som behöver lack på burk till bilen? ? ?

Kom igen nu, tipsa lite härliga sidor där man kan handla spraylackburkar utan att känna sig RÅNAD hårt
Fram med adresser nu snälla, är så trött på segisar, behöver få detta ordnat nu FORT
:)
:-)-) Har en skön damp-period nu där saker ska fixas snabbt och bra, inget segande nu, och inga fantasipriser , blir trött annars igen :-DD
#1206831
Hello boys

Verkar som det inte finns något vettigt webshop just nu.

Har Volvo ganska nära.
Blir åka förbi där idag eller imorgon fråga vad dom tar och så.

Annars vet jag att Biltema har bra färg billigt. Dit är det en bit åka. Men jag ska dit ändå Lördag eller Söndag handla annat, då kan man ju ta färgburkar där samt halvblank klarlack om nu Volvo begär sjukt mycket för sina 4burkar färg.

Låt oss hålla tråden i liv, man behöver färger olika till olika bilar då och då.
Ni som vet om en billig Webshop till färgburkar, tveka inte dela med dig URL.en :)

Tackar för tipsen sålänge :)

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]