Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av baggen
#1183943
Angående mina funderingar på dessa Bor fälgar som Cromfälgar tydligen hade slutat med så började jag kolla beg- fälgar. Utbudet var ganska uselt. Det mesta var kant stöt och skrapat. Men så hittade jag Jönköpings bildemontering de hade fått in nästan nya Portia 19" från en V60-17. Så nu rullar pärlan på Portia fälgar med Brigstone Potenza 235/40 19".
Stort tack till Jönköpings bildemontering för vänligt och proffsigt bemötande :lol:
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1183947
Grattis till köpet! Men var är bilden...? :D
JB är bra att ha och göra med, delar dina erfarenheter :-)-)
av baggen
#1183970
Sorry. Ska försöka att lägga upp en bild. Håller på med att försöka få till en annons på min Ixion 18 ". Har inte hunnit med att få till en bild.Såg att volvo rekommenderar utslags begränsare. Är det nödvändigt .
av baggen
#1184161
20170708_180328.jpg
20170708_180328.jpg (90.6 KiB) Visad 289 gånger


Är tyvärr lite dålig på det här med arr ladda upp bilder. Vet inte riktigt om jag lyckades. Men så här blev det men Portia 19" som jag köpte frå Jönköpings bildemontering. Blev i alla fall skit nöjd. Har även monerat R design diffusor och lite grövre slutrör. Vindavvisarna kom dit i våras. Trodde att jag skulle behöva utslagsbegränsare men det behövdes inte.

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]