Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av baggen
#1180706
Skrev för ett tag sedan och frågade om någon hade erfarenhet av cromfälgar som b.l.a. säljer kopior av volvos Bor fälg. Efter mycket funderande hade jag bestämt mig för att dom skulle passa min bil. Ringde upp företaget och frågade om dom hade dessa på lager. Fick då som svar att dom har vi inte längre.Frågade då varför dom gör reklam för dessa på nätet om dom inte säljer dom längre. Då blev han sur och slängde på luren. Nej, cromfälgar kommer inte att få sälja något till mig. Har bara goda erfarenheter av Gummihuset. Såg att dom har en liknande fälg som heter Wooz black polished. Så jag kommer nog att spendera mina slantar där. :(
Användarvisningsbild
av snepo
#1180878
baggen skrev:Skrev för ett tag sedan och frågade om någon hade erfarenhet av cromfälgar som b.l.a. säljer kopior av volvos Bor fälg. Efter mycket funderande hade jag bestämt mig för att dom skulle passa min bil. Ringde upp företaget och frågade om dom hade dessa på lager. Fick då som svar att dom har vi inte längre.Frågade då varför dom gör reklam för dessa på nätet om dom inte säljer dom längre. Då blev han sur och slängde på luren. Nej, cromfälgar kommer inte att få sälja något till mig. Har bara goda erfarenheter av Gummihuset. Såg att dom har en liknande fälg som heter Wooz black polished. Så jag kommer nog att spendera mina slantar där. :(
Har också goda erfarenheter av Gummihuset. Köpt däck och fälg,två gånger hittils Båda gångerna fick jag leveranser,två dagar tidigare än utlovat.
av baggen
#1181146
Efter besvikelsen med företaget cromfälgar har jag nu hittat en värdig ersättare till den Bor fälg dom inte kunde leverera. Hittade på Gummihuset en fälg som heter Wooz Black/Polished. Den är mycket lik Bor fälgen. Har tröttnat på mina IXION kopior som jag köpte till min förra bil en V70. Passade bra på den. Tycker att den har blivit för vanlig. Typ alla har den.Kommer nog att gå upp en storlek till 19". :D
Användarvisningsbild
av drawman
#1183571
Jag köpte BOR fälgar från Chromefälgar förra året. Är supernöjd, finishen är betydligt bättre än andra kopior! Kan inte se skillnad på mina kopior mot min polares originalfälgar.. :roll:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1185715
Sålänge det är rätt mått så ja.

IMG_4632.jpeg Om jag står på vä[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Ok, då är det antagligen en förser[…]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6 m&a[…]

Bruten fjäder framvagn

Inga problem att byta bara ena sidan på de[…]