Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#1175237
Hej ska köpa nya fälgar till v70 (2016 svart)
jag hade innan ocean storm och tyckte dom var snygga, så nu har jag kollat lite och bästa dealen verkar vara på Svenska gummihuset men dom säljer några som ser ut som Ocean storm men heter GH EDITION WORN? är det samma, av bilder att döma ser dom likadana ut DOCK är ocean storm 20x8.5" och GH EDITION WORN 20x8" kanske är bättre med smalare färlgar då det lär ta i mindre?

Ocean storm:Bild
GH EDITION WORN:Bild Bild

Sen undrar jag däck..
Ocean storm = 245/35-20?

GH EDITION WORN = 235/35-20?
#1175310
Kärt barn har många namn. Likadan fälg, annat namn. Hos Volvo heter de Ixion, sen är det miljarder kopior där ute varav de du nämner är två av kopiorna.

Sen kan ju såklart måtten diffa som du märkt själv.
av kicken
#1175367
grillchips skrev:Kärt barn har många namn. Likadan fälg, annat namn. Hos Volvo heter de Ixion, sen är det miljarder kopior där ute varav de du nämner är två av kopiorna.

Sen kan ju såklart måtten diffa som du märkt själv.
Det jag funderar på är just färgen, ocean ser lite mörkare ut (snyggare) medan den andra ser ut som vanlig grå
#1175412
Ja, färgen kan säkert diffa lite också mellan de olika tillverkarna även om alla jag sett har varit tämligen lika. Tänker att det nog diffar mer på ljussättningen än i praktiken. Sen borde väl också Ixion 2 finnas som kopia där ute, med blanksvart istället för grått.

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]