Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
#1201455
Tagit emot mina vinterhjul av DHL. Sedan tagit bort emblemen på bakluckan, inte Volvo med de övriga.
#1201481
Har försökt ta dö på larmet som löste ut idag, genom att låsa upp/låsa och fjärrstarta motorn. Fick info via meddelande från VOC och mail från parkeringen ägare om att det hade löst ut.
Problemet är att jag är i Alcúdia på Mallorca och bilen står på en mindre orter i Sverige... :roll:
Nåväl, ingen synlig åverkan finns på bilen så man kan säkert sova gott inatt igen.
#1201979
Varit och köpt ett relä med inbyggd diod idag. :mrgreen:
Till helgen ska jag äntligen ta tummen ur röven och koppla in mitt 70w speedstart xenonkit till helljusen på bilen.
Hoppas de kommer lysa mkt bättre än 35w kitet som sitter där nu :-)-)
Bilagor
relä.jpg
relä.jpg (17.88 KiB) Visad 10489 gånger
#1201988
Bestämt mig för att det är höst nu så bytte tygmattorna och la in gummimattorna. Körde även över med meguiars quickwax för att ge den lite kärlek inför ovanstående "förfulning" :wink:
#1202012
Gjort första tvätten i min ägo. :D
#1202063
Inte gjort ännu, men börjat förbereda för att byta ut en del av inredningen. Hittat fin inredning från en 2016 i helläder i mycket gott skick ^^ Borde göra ett nice lyft på en '09 ;p

Så jag har väl köpt en 3-års-present till den indirekt :)
#1202349
Jag har också tvättat. Lade på ytterligare ett lager Ultima Paintguard +.
Sedan monterade jag transparent skyddsfilm på kofångaren bak och instegen i dörrarna.
  • 1
  • 804
  • 805
  • 806
  • 807
  • 808
  • 1845

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]