Moderator: Moderatorer

#1167872
Bytt till led till nummerskyltsbelysningen (lagom starka :)) beställt nya nummerplåtar, satt dit fälglåsen som följe med bilen :)
#1168110
Uppdaterat kartor och röststyrning.
Tvättat bilen, kändes bra till det började regna och snöa. Ofelbart, ren bil = regn! :???:
#1168190
uniformerad skrev:Uppdaterat kartor och röststyrning.
Tvättat bilen, kändes bra till det började regna och snöa. Ofelbart, ren bil = regn! :???:
Eller blåst, tvättade bilen och nu har det blåst i 2 dagar, förvisso fortfarande ren, men dammig...
#1168195
Wolfyswe skrev:
uniformerad skrev:Uppdaterat kartor och röststyrning.
Tvättat bilen, kändes bra till det började regna och snöa. Ofelbart, ren bil = regn! :???:
Eller blåst, tvättade bilen och nu har det blåst i 2 dagar, förvisso fortfarande ren, men dammig...
Eller så har det vårstädats i parkeringshuset. Nog för att det blev snyggt men sopmaskinen måste ha rört upp skapliga mängder damm så som bilen ser ut nu :P

Tvättade alla rutor in- och utvändigt idag samt la på ny glasbehandling på rutor och strålkastare. En ordentlig tvätt blir nog inte förrän tidigast till helgen.
#1168333
Monterat gps:en diskret och fint i sitt lilla hörn. Kabeln syns inte och drogs som på förra bilen, in till vänster a-stolpe där den går ner och gömmer sig ner under rattstången och sedan bak via tunnelkonsollen in i baksätets 12v-uttag. Planen ligger att dölja kabeln helt sen och "tjuva" in sig på samma uttag.
IMG_1162.JPG
IMG_1162.JPG (1.25 MiB) Visad 7939 gånger
Letade även efter kabeln till 12v-uttaget till bagaget men gick bet. Enligt manualen ska man koppla medföljande kablage men har läst här att det ska finnas ett kontaktstycke till vänster som är klart att använda. Kan någon beskriva närmare vore jag evigt tacksam.

Gick även bet på att montera Blackvuen, upptäckte att jag måste beställa fler klisterkuddar till den :) Lurar även på en trevlig installation av denna, är dock ej riktigt klar över hur än. Men men imorn kommer det ett kul paket :-)-)
  • 1
  • 734
  • 735
  • 736
  • 737
  • 738
  • 1845

Mina socklar till varselljus (och p-ljus) har &quo[…]

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]