Moderator: Moderatorer

#1205550
Det blev en "hafstvätt". Det kommer nog mer skitväder, om man ska tro SMHI. :wink:
#1205566
Det blev en hälsokontroll hos "bilprovningen". Godkänd utan anmärkning.
#1205691
Jonnybcool skrev:Fick bli en tvätt...
Bild
Är verkligen svag för den där varianten av V70, du har fått till den riktigt snyggt. Sambon var tyärr emot både vit och V70 när vi skaffade nytt :lol: Vad är det för fälgar? Jag kollade igenom din garagetråd men hittade inte namnet.
#1205693
Jonnybcool: Trevligt utsikt har du med :-)-)
#1205697
batmac skrev:
Jonnybcool skrev:Fick bli en tvätt...
Bild
Är verkligen svag för den där varianten av V70, du har fått till den riktigt snyggt. Sambon var tyärr emot både vit och V70 när vi skaffade nytt :lol: Vad är det för fälgar? Jag kollade igenom din garagetråd men hittade inte namnet.
Tackar :) Ja jag är nöjd med utseendet på den nu, lagom stilren tycker jag :-)-) Det är Ocean Caribien Antracit 20x8.5" med 245/35 gummi på.
Senast redigerad av 1 Jonnybcool, redigerad totalt 0 gånger.
#1205698
Micce1980 skrev:Jonnybcool: Trevligt utsikt har du med :-)-)
Jo då va fint väder idag :)
#1205771
Ingenting, ännu. Tittat ut på den där den står heltäckt av frost. Vinterhjulen borde kanske suttit på? :wink:
#1205776
SvenB skrev:Ingenting, ännu. Tittat ut på den där den står heltäckt av frost. Vinterhjulen borde kanske suttit på? :wink:
Ingen tur till Billingen i år? Tycker det var en bra måttstock du hade. :D
#1205837
grillchips skrev:
SvenB skrev:Ingenting, ännu. Tittat ut på den där den står heltäckt av frost. Vinterhjulen borde kanske suttit på? :wink:
Ingen tur till Billingen i år? Tycker det var en bra måttstock du hade. :D
Jo då, det blir helgen 17-19 november. Till dess är vinterhjulen på senast. I år kommer jag ha den här "pjäsen" på släp ner troligen. Det gör inte behovet mindre i Billingebacken om snön kommer.
ASK Vagn.JPG
ASK Vagn.JPG (295.62 KiB) Visad 8321 gånger
  • 1
  • 810
  • 811
  • 812
  • 813
  • 814
  • 1845

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]