Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

av OscarT
#778630
Satt och läste om S60L som ska tillverkas i Kina. Såg bilder och den ser ju ganska läcker ut. Vad tycker ni andra?
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#778758
OscarT skrev:Satt och läste om S60L som ska tillverkas i Kina. Såg bilder och den ser ju ganska läcker ut. Vad tycker ni andra?
Jo den är fin hade gärna beställt en sådan men volvo är så konstiga som tror att bara Kina vill ha den. :lol:
Användarvisningsbild
av Snowie
#778766
även S80L är najs, hade själv velat ha en sådan.
av OscarT
#778910
simonhalmstad skrev:
OscarT skrev:Satt och läste om S60L som ska tillverkas i Kina. Såg bilder och den ser ju ganska läcker ut. Vad tycker ni andra?
Jo den är fin hade gärna beställt en sådan men volvo är så konstiga som tror att bara Kina vill ha den. :lol:
Inte sant? Blev helt paff när jag läste om det. Kommer sluta med att allt produceras med tanke på Kina.
av OscarT
#778911
Snowie skrev:även S80L är najs, hade själv velat ha en sådan.
Ska kolla in den.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#779039
Ja som V70/ S80 faceliften där har dom ju klistrat på S80L fronten men dom säger att det är en global facelift fast det är i grunden kinesiska s80 fronten på v70/s80 bilarna. :lol:
Användarvisningsbild
av Snowie
#779087
men dessa bilarna är ju till för när man har chaffis.. finns knappt några rika kineser som kör bil själva.
Mitt ex hade en audi A6L med privat chaffis samt en väldigt trevlig skylt lägst fram i bilen ;)
Tillåten att köra precis överallt!
Användarvisningsbild
av Guru
#795992
simonhalmstad skrev:Ja som V70/ S80 faceliften där har dom ju klistrat på S80L fronten men dom säger att det är en global facelift fast det är i grunden kinesiska s80 fronten på v70/s80 bilarna. :lol:
Jättemycket bump men det är ju inte så mycket aktivitet på denna delen av forumet ändå...

S80L har alltid haft samma front som "vanliga" S80. Första bilderna på nya fronten läckte från Kina men det betyder inte att den kommer från S80L.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#796193
Aha okej hade fel då, hade för mig att den nya fronten kom först till kina som MY13.

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]