Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

av V60D5AWDPolestar
#566153
Trodde att Volvo skulle snygga till fronten från förra conceptet. Men det här är ju värre........
Användarvisningsbild
av V9097
#566190
Måste säga att jag gillar den breda grillen som ansluter direkt till strålkastana! Äntligen en bil som inte har strålkastare som ligger som ett stekt ägg runt främre hörnen.

Lång motorhuv och pampig grill. En anings retrostuk. Jag gillar den faktiskt. Jag får vibbar av Amazon och PV, fast så mycket fläskigare.

Själmordsdörrar finns ju på väldigt många conceptbilar, brukar försvinna till produktion.
av Lövet
#566349
När Volvo ändå skulle sno designen rakt av från Audi A7 - kunde man inte tagit fronten också? Vad är det med Volvo och deras oförmåga att göra ett snygg frontparti? Först myrsloksnosen på S60/V60 och nu nånslags PV-wannabevariant. Det är inte 1945 längre!
av CrossFireX
#573906
andreas_lofgren skrev:När Volvo ändå skulle sno designen rakt av från Audi A7 - kunde man inte tagit fronten också? Vad är det med Volvo och deras oförmåga att göra ett snygg frontparti? Först myrsloksnosen på S60/V60 och nu nånslags PV-wannabevariant. Det är inte 1945 längre!
Jo, gillar inte lyktorna heller, kommer det verkligen något vettigt ljus därifrån? Känns som man måste ha 5 extraljus :-O)

Samma slags mekanismer som med vindkraftverken d[…]

Associationsleken, är ni med? ;-P

Hoodie

Eller så köper man en bensinare och sli[…]

Fick på sommarhjulen i dag, så jä[…]