Moderator: Moderatorer

#1219774
Varit förbi verkstan och bokat in byte av rutan p.g.a stenskott och sprickor.... på bakrutan! :/
#1219793
Bakrutan :shock: men ptjae varför inte

En annan skulle bytas till led I make-up speglarna men hade visst beställt för långa från Kina. Satte tillbaka den andra lite klumpigt så gick säkringen så klart. Kollade hemma men hade bara de "gamla" stora så for till skroten och plockade på mig en handfull för lite kaffepengar. Så nu är jag redo om något strular i alla fall. Klantigt att inte ha rätt säkringar i bagaget men man kan inte ha allt :wink:
#1219890
En morgontvätt fick de bli innan jag lämna den för service. Inge kul att lämna in en skitig bil :)
Bild
#1219996
Jonnybcool skrev:En morgontvätt fick de bli innan jag lämna den för service. Inge kul att lämna in en skitig bil :)

Helt rätt.. Man går ju inte till tandläkaren utan att ha borstat tänderna heller lixom.. ;)
#1220016
joel80 skrev:
Jonnybcool skrev:En morgontvätt fick de bli innan jag lämna den för service. Inge kul att lämna in en skitig bil :)

Helt rätt.. Man går ju inte till tandläkaren utan att ha borstat tänderna heller lixom.. ;)
Alltid tvätt in och utvändigt innan service och besiktning.
#1220026
Fyllt på spolarvätska och lastat bagaget fullt. Blir 40 mil till julfirandet imorgon eftermiddag.
Borde tvättat, men en avspolning imorgon får räcka, blir minst 150 mil till innan året är slut så en riktig tvätt får vänta...
#1220042
Fyllt på spolarvätska. Går åt ordentligt nu :/

Det är första vintern med vår V60 nu och dom senaste två dagarna har jag kört lite längre på faktiskt vinterväglag. Spår, mod, hårdpackad snö, underkylt regn. Måste säga att jag tycker den är ofantligt bättre än min V70 som inte alls kändes lika stabil på vägen. Samma vinterdäck, men annorlunda chassi och uppdaterade sytem (antar jag) gör väl sitt. Inte en enda gång kändes det som att det faktiskt skulle köra ihop sig totalt även om det såklart har släppt några gånger där bak. Känner migg trygg i den :)
#1220052
Räddat den, och mig själv, från att bli mosade av en idiot som körde på två hjul och backspegel på "min sida" av en gata i Högdalen. ??:-/
#1220162
Bytt vänster bakhjulslager (höger bytt för 2500 mil sedan ) på min V50 T5 AWD så nu är det tyst och skönt igen! :)

Bild
  • 1
  • 842
  • 843
  • 844
  • 845
  • 846
  • 1851

I dag och i dag men v70 D5 2010'an har ståt[…]

Köpråd V60 etanol

@AnnaHelena , Både och, har den fått […]

Bruten fjäder framvagn

Vanligt med brusten vänster fjäder p&ari[…]

Vindrutetorkarmotor

Jag har vdb länken förut, men här[…]